Wednesday, January 07, 2009

:(

Hai.
harini aku sakit tekak :(
berguni2 dah aku makan ubat,tp still sakit.
ughh.ubat xbksan,p klinik amek ubat pon still sakit.haiyo.
lama dah xjd mcm ni.aku klu sakit mmg pyah nk sembuh :(
waaaaa !
aku p kolah td,dah la lupa bwk air,pastu dhga gila
ngeh,balik lg btmbh sakit tekak :((
td kt kolah fathiah dpt msk klas bestari! yayyy ! best gla !
uyeahhh !
haha.oh ya,slain aku sakit tekak,aku batuk2.tanda2 nk demam kot?
klu bersin mak aihhhh! sakit gila !
adeh
sapa2 blh tlg ajar edit page dak?
tq kpd ABANG azizi,tlg sy arituh
aha xD
xdak apa nk cita,mcm blog2 yg lepas
nama sj gilatulis,tp bkn ada papa yg nkn dtulis.huh
setuju x?
tp hrni sedeh gila,waaaaa
tpksa out,sakit tekak,nk makan sbb lapaq.huu
byebyeeee!
tq sbb baca :)

6 comments:

pyroGrapher said...

umboi ...

ada BELOK dah adik sayang aku nie

aifaa said...

hahahhaha.belok?a?tapaham?apa2pon tq sbb baca :D

Azizi Afiq said...

haha
biasa2 sahaja
welkem welkem
xD

aifaa said...

haha,tq byk2 ya :D

maisarah said...

hee.
cian eh cakitt

aifaa said...

aha
sekarang dah beransur pulih :D
tp mulut bengkak bgaikan mulut angelina jolie (dakdak)haha