Saturday, January 10, 2009

Nama Samaran

Assalamualaikum...
hri ni topik aku psal nama samaran
terlalu byk nama samaran yg aku dpt
ada yg plik,ada yg comei,baik,jahat dan sebagainya
hahaha
aku igt lg dlu time tadika kot xclap?
org dok buli aku psai aku gemok T.T
bkn buli apa2 la
dok ejek2,ckp aku ni gemok
woi ! aku igt lg neahhh
tak trauma pon,hat trauma tang mak aku buang botol susu aku ja
bhahahahahha
okeh berbalik pada topik kita
pd aku ni ok what ada nama samaran ? :)
aku lebeh suka org pggil aku dgn nama samaran dr nama betui
sebabnya? aku pon xtau
skrg ni org dok pggei aku aifaa,epa,sopiah[aha],sha,effa,epu,katak,epoon,epun epun dan epuuuun !
nseb epal dak.haihhh
oh ya dan 1 lagi,BUSUK. sapa pggei tatau :D
hahha,tp2 kali chat ngn dia mst kata BUSUK
komen mespes pon BUSUK
semua dgn BUSUK
sbbnya?hat niyh sy tau
sbb dlu time cuti kolah sy chat sama si dia neh sy xmndi smpai pkui 2.
hahahahha
tp disebabkan dia nih seorang kawan dan senior yg baek
sy xkesah,mmg betui pon busuk
hahaha
**kpd si pemanggil nama samaran niyh,jgn marah ;) comei pa nama tu :D
ada jgk yg menggelar aku niyh sebagai setan bertopengkan manusia
why??apa sebab??kenapa??
aku pon taktau
dia ja bek,dia yg plg bek,dia KAWAN dgn smua org,aku niyh setan xpyh kawan la
huh
geram la plk bila igt balek
tapa2,biarkan,mulut dia,mulut org xleh nk kawal.aku tau aku ada dosa jgk kt dia,so aku mintak maaf.
okeh lah,sy sbgai aifaa,epa,sopiah,sha,eff,epu,katak,epoon,epun atau yang lebeh dikenali sbgai Wan 'Aifaa Shafia ingin mgundurkan diri.nak makan pulak.lapaq
Assalamualaikum.

11 comments:

Amar Abdillah said...

hahah
gemuk

aifaa said...

oi hingaq aish.haha

firahfairytale said...

ni dah beralih arah ni
dari dafi p kat edward cullen plak.

haha..
sapa yg kata tuh?
meh nk p baling hammer kat gigi

aifaa said...

hahahhaha
dafi dia curang :P
p kt edward plk la :D

sapa?
hahaha
xpyh tau la lg best,misteri :P

aida gelabah said...

gemok la comei

mai nk syg skit

aifaa said...

comei apa kna buli :|
haha mai mai :P

┬¬miruL™ said...

Huhu.. mesti sape yg dulu ckp ang ni gemok.. la ni berbuih mulut tengok ang dah cun melecun tahap wajib ngurat kan kan kan..

shafiq shukri said...

hahaha..
ish3.
kesian org pggei dia mcm2..
kami pggei makcik kt ampa.
awt x tulis kat situ.
hahaha..

aifaa said...

mirul-hahaha,mna ada,lani still gemok la.haihh,aha,thanks sbb baca ;)

shafiq-hahahhaha,makcik?hat tu suma org tau !aha,meh nk tulis :P

apekNUQMAN said...

Sapa dia kat hg BUSUK
haha
truk btui spa yg kata tu
hg kn WANGI

aifaa said...

ceh
hg bt jeles plk
tah sapa tatau pggei
pdhl dia lg busuk
hahaha
aku mmg wangi,bkn WANGI
ahaha