Thursday, January 15, 2009

Today dan Hari Ini

"weh hg bwk dak usb port yg aku suruh hg bwk aritu?aku nk pinjam hg pya usb sat,usb aku hilang.."kata seorang gadis yang bernama Aida Amalina
"aku xbwk pon...ada kt rumah,xpa ptg ni kita p taman aku bg kat hg"
"oh,ok set,pkui 5"
Makan ehh maka pada petang itu sy bersiap2 dan segera ke taman,bwk duit rm5 sbb dengaq bunyi ais krim mat kool mat kool mat kool kawanku,mari kita ikot mat kool,main2 selalu,syioknya syoknya ada mat kool
ahaha,bila kluar tu,nk kjaq xdan dah,dia sudah berlari ke arah yg lebeh baikdan mguntungkan kot?
aha
sampai taman,tgk mencari2 Aida smbil mengenyitkan mataku (xpakai spek time tu)
hoho,dan setelah pasti bhwa aida tidak ada di taman,sy segera menuju ke rumah aida.

Aida!Aida!Assalamualaikumm
dan tiba2 seorang kanak2 suci keluar,Alif,hanya dia yg bjya meragut hatiku.hahhaha dak lah weyh,tu adik aida tuuu,5thn baru.haihh
haha
dia pggei kakak dia yg BUSUK (bak kata apek) jeng3,aida keluar dr balkoni tgkp bilik mak dia jerit weyh makcik.haha.dia xmndi lagi,dok pkai baju kolah
apalah hg nehhh,aha
then kami p tman,tgkp2 gmbar,suma gila2,sy jd gila,dia jd gila
gmbar2 yg kami tgkp ada kt bwh neh
eh eh
sblom tlupa,neh gmbar2 yg kami tgkp kt skolah dgn cheknot
yeahhh,p lthan rmh sukan,penat aish lari,tp tgk gg lari
woahhhh ! steady ja
haihh
haha


















kami tinggi :P







kami dan afaf :)


tba2 ada sorang kanak2 (kanak2 la sgt)haha,form 1 mai tya afaf,knal aifaa x?then afaf tnjuk mna 1 aifaa bdk tu angkat tgn ckp aifaa
igtkan sapa,rp2nya adik angkat :P,maaf adik,time tu xpkai spek


okeh tamat dah gmbar2 di sekolah
sekarang gmbar kt taman pulak (sambung cerita)
haha :D


khusyuk :P







aida :)



dan sedang asyik,asyik dan sedang,tiba2 adik aida si alif itu dtg dan mntak duit,nk beli ais krim kt ustaz kot?
ntah laa,xdan nk dgaq
huu
so kami 2 mmbuat keputusan untuk pergi bersama2.saya pon nk ikotlah sbb duit nk beli es krem ada lg !haha
jalan punya jalan,jalan dan jalan,(mcm joh 100batu)
nk smpai kt aaaaaa,apa a tu?
errrrr,jmbatan kot?ntah
tatau
smpai tang situ,tba2 dgaq ais krim paddle pop mai
sy dgn semangatnya mnjrit pakcik !!! (sambil ayun2 tangan) :P
haha,akhirnya pakcik itu bhnti,xjd p beli kt ustaz
maaf ustaz
beli ais krim cornetto black forest,aida beli cornetto apa tatau?lupa dah
haihhh
dan kami makan di taman
smbil tgkp gmbaq :P (yaya,maseh smpat bposing)
aha



aida dan cornetto :D


mkn ais-krim sdap sgt smpai tudung xjadi :P

saja syok ngn ais krim :D



oh yeah ice cream !


byk lg gmbar2,tp usb aida pnjam,so xleh nk boh lg
aha,nnt dah boh sy edit len !
xD
oke
byebye

23 comments:

apekNUQMAN said...

Tu dia
haha
hqi ni la hmpa 2 jdi gila dlm ym
haha
dah la rabun
suka kt adik aida plak
ish3
haha
mmg hmpa 2 BUSUK pn
ceh
tau la lari 5 round pn
haha

shafiq shukri said...

alif aziz ka tu??
hahaha
tudia byk sgt gmbq kot..
lalalala..
duhh..

Aida Amalina said...

macam pa lagi pic aku!

meluat tgk...

adeq said...

aduss byk sungguh gmba :D

chapter 14 said...

hahaha. best tgok gmbaq epun

aifaa said...

apek-eshh,hg diam dah la :P
shafiq-hahaha,bkn la,alif altaf :D
aida-cehh...hg smua xelok,pdhal ok dah
adeq-aha,mmg byk betui ! :D
syifa-aha.best?huuu

TQ PD SEMUA yeah yeah

afaf:D said...

depa smoa niyh rock kwan2.
tngkap gmbaq tngah2 dtran,
dah la org ramaiiii.
smoa tngok depa.haha
org lalu,depa angkat hidung smbel buat tatao ja.
aha.

comei
:)

nbk said...

hahah
comey ja suma
riang ria rebina
:DD

firahfairytale said...

comel la
wiwi :)
nk ngorat!

aifaa said...

afaf-hahahaha,kami rock! yeyeah! :P
nbk-haha,kami dlu kanak2 ribena
kak firah-haha,kak firah comel lagi :D
thanks untuk smua!

froggyyippee said...

fuyoh fuyoh
best lahh :(
waaaaaa
awt kmi tadak skli ngn hmpa tyme tu aa
meluatnyaaaaa
next week kmi mai skolah
tggu taw
jgn balek awai sgt.
heee :D
polonnnya~

eyqa said...

gamba sumep cute lah!

aifaa said...

hahahha
widad ampa nk mai bila?
hbaq tau !:D
haha,mna ada,kak eyqa comei gi ! :D

Amar Abdillah said...

hahaha
gila pnya blog neh !

bila nk tngkp dgn sya pula?
:p

aifaa said...

hahaha
nama pon GILAtulis
ngeh2

tgkp dgn anda?
wahhh :P

Azizi Afiq said...

tudia aih
sakan gmbq depa
d budiman plak tuh
haha.

:D

aifaa said...

hahaha
yeahh !
kualiti spnjg masa :P

angkasa said...

waah meriahnyaa blog
haha

aifaa said...

hahaha
meriah kah?:D
tq sbb baca :)

afaf:D said...

aifaa,
kami x kata pon hmpa buat date.
depa yg kata,
hee
:P

mrah kah anda?
:)

aifaa said...

adessss
tgk depa dah slah paham :(

aidafada <3 said...

pkai kasut tu saiz betoi dak?
ka sebelah besaq sebelah kecik?
:P

aifaa said...

haha
perli aish :P