Friday, February 06, 2009

.....

hmm..hari ni brpa hribulan?6 a?
hmmmm
4hari lg....im so not ready nk 'ketemu' dgn hari tu.,..
nnt sapa lg nk tarik rmbut aku?
sapa lg nk berebut pc ngn aku?
sapa lg nk lawan ejek2 ngn aku kt rmh?
sapa lg lawan makan coco krunch ngn aku?
sapa nk ajaq aku math time aku xphm?
sapa nk ajaq aku subject2 len yg aku xreti?
sapa lg?sapa sapa sapa???
kdg2 aku xleh tdoq aku p blik dia tarik kaki dia patu lari msuk bilik aku balik.
ha aku tau aku mmg loklaq pon.
nnt dia nk p sapa lg yg buleh aku bt mcm tu?
awat dia ja kna p taiping?
awat dia xdpt merbok mcm kwn2 dia?
klu dpt merbok buleh jgk aku p mlwt dia sllu (dan org len) la jgk kan kan ? :P
smua nk p
tmksdlah pakcik azizi kita neh
makkkkkkkkk !
sapa lagi nk ajar cek maths?
sapa lagi tarik qambot cek lepaih nehh?
makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !
choki nk sana awat? :((

ok hbes bab2 sedeh myedeh neh.
bila aku pkiaq balik my abangs smua neh nk p sana nk blajaq
bkn nk tggai aku pon kan? :P
skali abg aku syok sbb aku xpyh kcu dia dah
ahhaha.
kpd pengomen2 yg ckp aku ni bt sedeh,
PEMBETULAN
:AKU XBUAT2,AKU MMG SEDEH SGGUH.TP AKU TUMPANG GMBRA KT DEPA.


jadi abg2 kakak2ku sekalian smua yg nk p tu,
sy harap ampa smua dpt bljar dgn bsgguh2 dan smga bjya kt sana nnt
chaiyokkk !
sy bangga dengan anda smua :")

11 comments:

chapter 14 said...

ksian.

aifaa said...

:|

Afaf (: said...

hurm,
kmi pon akn merindui syoki
:|

aifaa!
smoga tabah
:D

aifaa said...

yaya
tq ya :")

nbk said...

a'ah.
mmg sedey kan
klu adek bradek nanak p balek asrama.
wu.
dulu kecik2
penah gak nak teriak
bila depa nanak p dah.
haha.
lani cm oke siket,
tp sedey2 tetap ada.

ilek saja.
nati balek gak kan.
haha :D

aifaa said...

haha
thnks nbk :D

wiQue said...

laaa.
pasneh buleh jmpk lg aih :)
xjaoh mna pon kan2.
so, bljr la rajen2 bg buleh p sma ngn depa !
chaiyokkk !!!
:)))

aifaa said...

hahahah
cek xmau p asrama :P

Azizi Afiq said...

tenang sudah!
nti kami semua balik
kita p la mkn kat mana2
dan wajib belanja kami
aifaa lah guna duit aifaa
hahaha

:D

aifaa said...

hahahahahhahaha
adussss :P

firahfairytale said...

sian.
xpa xpa
sabar jea.

wah !