Thursday, February 19, 2009

sukan

hai
hari ni 19.2 bbd ada sukan.penat kot.
panas gila.tp xpa.rilek ja.haha
dtg pagi ada raptai
tgk
aida - ada
cheknot - xdak
afaf-ada
kak jida - ada
adzim-ada
affan - ada
apek - ada
amar - xdak

saya stayback kot.ehh dakdak.saya ikot afaf balik rumah dia
cantik gila.rumah besaq.org kaya XD
tp sy mnx maaf.sy mnx maaf.maafmaafmaaf
saya telah pecahkan gelas kt rmh dia
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyy
i beg your pardon please :(
pastu pkui 2 mak afaf hntaq p skolah.afaf kena jaga tiang.sy p khemah dan jmp aida kt situ.
tgk depa dok decorate khemah.perbarisan pon mcm ala2 nk mula jah.,

ha?.
dakkk.mna aku jd ratu.xjadi aish.tarik diri.aku kan gedk.mna buleh jd ratu
hmm.smbil2 tu sy men msj.agaga :P
then depa start
ada kuda.borris,moonlight,ali,boy.heee
comei ja
geqam tgk XD

pastu tgk lama2 rasa panas ya amat sy p beli ice blended.jeng3
guess what?
saya jmp amar ngn aaaaaaaaaaaaaa
si zarip power chelsea kita tuu
hahaha.perak kot.sy xtau dia npk sy ka dak.dia xnpk punyaa

pastu pastu pastu
ada budak mai.budak mna tatau.sebok jaa.bukan suka skolah dia.pulun nk mai.haha dakdakdak.mai la mai la.mai la lagii :P :P
ada jgk senior2 dlu mai.antaranya pakcik shafiq,dia tguq sy.maaf pakcik.sy sombong noh tme tu
agaga

aku jmp jgk ad.dia bwk 1beg.ada dslr camera ksygn dia kot.hebat.teringin nk pegang
hahaha xp

pastu sy sembang ngn dia
sembang sembang sembang pastu balik
tamat.yay
bye.



ps ; sapa dpt no 1?

6 comments:

Afaf (: said...

aifaa memperhybola kan crita .haha.

aifaa syok gila td,laki dy mai.haha.dakdak:P

sheera said...

haha best hmpa ni
tingin nk pi ngn kakpiyah tadi
tapi x brksmpatan haha
enjoy ja hmpa
:D

aifaa said...

afaf - hahaha.esh esh.diam :P
kak sheera - hoho.klu ampa dan kan best.buleh tgk muka ampa yg comei comei comei nii :D

nur sajidah said...

haa!sunggoh!laki dya mai klmarin..dya syiookkk..hehe....
i lov3 moonlight!comey..aha!
moonlight y galak..
tp kuda ali 2 garang la..dh la hitam..garang plak 2,,sereyo km!haha..:DD

shafiq shukri said...

tudia!
buhung byk ni!
cewah!

aifaa said...

hahaha
yaya moonlight cantik kan :D

shfiq,mna ada lah.haih