Saturday, March 07, 2009

aku tau blog aku boring

awat baca lg?haha
nk crita psai besdei.xdak pa.saja pulun.huu



japanese soba





xdak kek pon.







==============================================================================
aku suka buku ain maisarah.best lawak.


aku mahu buli.aku mahu ke new york 1.aku mahu ke new york 2.aku mahu saiz s.aku mahu teman tapi mesra.aku mahu popular.kebanyakan buku2 dia bermla dgn 'aku mahu'.
buku len pon aku baca.dear yayah,[1,2,3,4]kembar terpilih,mr.midnight,dan yg plg byk komik.huehhehhhehehehhe

1.Ben
fatal chaos[1,2,3,4]
le.gardenie - xckup 1koleksi sbb ada kawan pinjam pastu dia bg hilang.yey !
innocent,the fishes,naive.

colors-kaoru
selaut mambu coklat
juice - juice

doremon,detektif conan,shinchan.





MOTIF = MENUNJUK GILA
SILA PANGKAH SAYA.TERIMA KASIH

4 comments:

apekNUQMAN said...

tudia
haha

Aida Amalina said...

gila byk..xtau plak noh.sepak kot.nak pinjam....

Aida Amalina said...

gila byk..xtau plak noh.sepak kot.nak pinjam....

wafa said...

cewahhhhhh
makan besaq nmpk?
heehaa