Saturday, March 21, 2009

gemuk

gemuk.bila jadi gemuk org pakat buli.bila jadi gemuk orang pakat ejek.bila jadi gemuk sebahagian kita disisihkan.awat jadi mcm tu?padahal masa kecik dulu sapa gemuk dia la comei.masa baby,smua nak baby jd gemok,baru comei depa kata.tp awat bila dah besar gemuk org xpuji mcm tu dah?awat bila besar semua pakat nk jd kurus?bkn smua la.tp kebanyakan.model2.org tercantik,terlawa,smuanya kurus.mcm model2.smua kena kurus.semua yang gemuk teringin nk jadi kurus.aku pon nak jadi kurus.kenapa semua nak jadi kurus bila gemuk?kenapa yang gemuk kena buli?mcm cerita buli afdlin shauki.yg gemok kena buli.mcm cerita kak ain maisarah aku mahu saiz s.yg gemuk kena ejek.semua nak jadi kurus.aku pon nak.tp aku suka makan.nk buat mcm mna wei =.="


awat baby ni gemuk semua orang suka?aku pon suka dia.




ditulis selepas menimbang berat badan naik,
copa

11 comments:

apekNUQMAN said...

aifaa gmok
tau la brat hg 70 pn
hahaha

aifaa said...

ceit !
mna ada.tp berat aku buleh dikatogerikan berat la.dah nama pon berat.kankan?

chapter 14 said...

aifaa tembam
bukan gemokkkkkkkkkkkkkkk

sheera said...

kesimpulannya debab comei oke ya :)

dikDAD said...

kmi 45. wuhuuu gemok siket :P
dak. bnyakk.

aifaa said...

kami gemok lah cipa :)

aifaa said...

haha.sy xdebab.sy gemuk.jadi sy apa :D

aifaa said...

berat kita sama O_O

nbk said...

gemok la comey
xpa kalo tadak sapa maw
meh kat kami meh
:D

aifaa said...

haha.comey kah?meh apa? :P
xtau xtau lallala :P

Massy says said...

haha.
i agree!
[cmel bdk tu, ank spa ha?]