Tuesday, March 17, 2009

ismail :P

sori lama xupdate.klu update pon bkn hmpa nk baca ean?
haha.oke harini aku hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
betapa pnjgnya hepi yg sy taip xkan terbanding dgn prasaan hepi sy nih.
mula2 nk kluaq.pastu sat jadi.then xjd.pastu oke blik.then xjd.pastu last2 oke.wowo
kat equin aku pulun laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.mula2 ajak tasnim,dia kata xleh,kena tya ayah dia dlu.dlm hati aku pya la dok doaaaaaaaa.mnx2 buleh.pastu suraya plk.dia kata mmg xleh.mak dia xbg.haih.mcm xdak gaya buleh p dah ni.adoi.aku ajak fathiah,dia ada kem,ajak fathihah.dia xleh.kuar dah marin.ilah,ikot sppu.cipa,blik kmpg.adoiii.ish.
dan2 buleh kluaq smua pakat xleh.heho

then dipendekkan cerita,aku buleh p dgn tasnim tumpang aku.yeyey syok.haha
kami smpai2 lepak2 kt newtown,pastu minum.ayaq aku xhabeh pon.xpa la.org belanja :P
minum3,mai pon.haha.pastu dia makan.ishh.stiap kali kita jmpak mest makan noh? :PP
oke dak xpa.haha

pastu p men boling.ceit.aku RETI men.baling2 msuk longkang.geram aeh.puteh la yg plg hebat.
tasnim lg la,dok xreti2 padahai markah beratus.,ishh.sepak kot.pastu Ismail,dia nomot 3 hebat.haha
saya?mesti la no last.appada
kita pakai bju sama noh Ismail?saja pulun nk hbaq.lalala

then p men kat game tu.nama apa tatauuu.hat kreta tu.haha.arem.aku xreti jgk.serba xbuleh ja aku ni.adoi.geram.pastu lawan3,aku xmau men dah.konon!lps tu lawan blik.lawan3.tme dok tgh lawan tu.aku dpt rasa phone aku vibrate.xpa.men dlu.wat bodo.stg hbeh lawan bru tgk.hua3.
sori tasnim !aku men tipu.skali skala,xpa kan?hg bek kan? ;)

pastu dah hbeh men tgk henset,rupa2nya Pn Amani aka Mummy telefon.haha
so aku call blik,kluaq dr tmpat tu sat baru aku prasan,hujan lebat bebb.
"mummy dah tggu kt bawah dah ni"
so sypon terpaksa turunnnn.tamat.bye



TQ MUMMY,TQ ISMAIL,TQ PUTEH,TQ TASNIM
DAN KEPADA HMPA YG BACA,TQ JGK.HEE :D

10 comments:

apekNUQMAN said...

haha
bahagia la hri ni?
x rti nk blnja mkan
haha

aifaa said...

lalala.xtau xtau :P

nbk said...

ueh!
nenek x reti men boling ka nenek?
isy isy isy. tula muda2 tamaw blajaq
:D

chapter 14 said...

hahaa. aifaa kluaq ngn puteh. hahah. taw2

sheera said...

bila nk blnja k.sheera plak nih? :D

aifaa said...

haha.xreti xreti.
ishh.mas nenek muda mna ada lg bowling2 ni :D

aifaa said...

yea !bgos la anda tau :P

aifaa said...

kak sheera la blnja aifaa XD

-ChekNOT said...

hebat ! msok longkag
;)
cee.. efa syok

-ChekNOT said...

hebat ! msok longkag
;)
cee.. efa syok