Tuesday, March 03, 2009

tq kepada smua :D

hai.harini saya hepi.
trikh hari ni 03.03.09
3x3=9
03x03=09
oke murid2,harini kita bljar math yee.haha
straight to the point,harini besdei budak mna tahh
nama apa tahh
xtau.depa2 ni yg wish depa knai la

antaranya :-

1.Mummy/ibu/mum/bonda/mama/umi/mother/apa lg a?
haha.dialah org pertama yg wish besdei kt aku.tq :)
tnpa mummy/ibu/mum/bonda/mama/umi/mother kita neh,xdak lah kita kt dunia ni.
setinggi2 penghargaan dan kasih syg aku diucapkan pd mummy
tq,iloveyou :*

2.cik syifa comei lote kita
haha.dia call sy pkui11:47.jerit happy birthday !
saya terharu !
walaupun waktu itu sy sudah siap sedia di atas katil dgn selimut lg.haha
tq cipak (:

3.our photographer,encik adzim amlan kitaaaa
haha.msj dia seminit slpas waktu syifa call.tq ad
tq so much :)

4.Nawfal Akram
oke msj dia ringkas tp sy terharu.terharu sbb igt.haha
aku tua dah weiii XD

5.encik pekerja baru kita,shafiq shukri
aha,pkui 11:58
msj jgk :)
"nak hadiah p tuntut kt aneka..ha3"
sy p tuntut sgguh kott !haha

6.abang GEMOK dan PENDEK kita,apek nuqman
dia speaking bebbb,aku xpaham.aku bknnya tera english.hg speaking watpa?!haha.dakdak.tq weh (:

7.si budak cun fathihah skolah seri indra putra lani
dia pggei aku che tom !!
oh rindu nya !
"klu nk hadiah tebang pokok 6be 65 blkg klah bbd...huho"
haha.1 2 3 4 5 6 7 erkkk.lps no 7 apa?

8.KAKAK afafzulfa gebu kita nehh
12:43
yeah !dia pon speaking jgk.dengan ucapan kawen ngn wckjgbxnejr lagi *cannot be displayed
harap maaf.sila dail skali lagi trma kasih

9.cik anati/acu/auntie
hpy bsdei.smga comel2 selalu.hu.
haha.tq acu :)

10.si kembar tersayang !
05.08pg
haha.tq kembar x)

11.faizal hakimi
saya dtg kolah dan dia di pintu kelas ucap happy birthday.tq so much kawan (:

12.tasnim so far so good
kes lebih kurang mcm faizal

hajar,alia,suraya,abdin,el,

aida amalina.cheknot

saya jga dpt hadiah dr obey kita.si affan obey.haha tq weh.aku kempunan nk makan coklat tu lama dah :D


rehat
wafi.,fatin,afaf lg skali,najjah :)))

balik


(no brapa xtau?)auntie,nama dia pon afaf jgk.jgn salah sangka.
"hepi besdei marshmallow !"
ini 1lg gelaran yg sy dpt slpas badan sy naik
huyeh !


adam shafiq.
mesej.happy birthday aifaa.moga pnjg umo n sihat selalu.hu5
tq weh.amin (:

abdin !
slmat ari jadi...
sm0ga ang gmok lg... :P
hahahha.toek sgguh.tq :D

hafiz
happy burthday
tq tq tq

mahatdir / det
"apy besdey...det...jgn pa bli adiah kt aku tw...ha3"
haha.sapa besdei sapa weh?haha tq
lama xjmpa hg nohh x)

yang tu saja kot.sy ucapakan byk terima kasih kpd mereka yg igt besdei sy dan juga anda !
yg mmbaca blog sy yg xbest lg mmbosankan ini.tima kaseh tima kaseh
hahaa
byebye
assalamualaikum

18 comments:

Afaf (: said...

haha.
wish sya yg last skali tuh,mlampaw dak?
haha.
tapi msti hmpa pun nak jugakkk kan kann.
haha;p

Afaf (: said...

haha.
wish sya yg last skali tuh,mlampaw dak?
haha.
tapi msti hmpa pun nak jugakkk kan kann.
haha;p

aifaa said...

hahaha
esh.xmau la :P

shafiq shukri said...

hahaha

angkasa said...

waah best2
:))

Amar Abdillah said...

happy birthday !!!
sorry agak late
tiada kredit dan sedikit busy !!!
ok nnt dpt hadiah !!!
heheh :D

Amar Abdillah said...

happy birthday !!!
sorry agak late
tiada kredit dan sedikit busy !!!
ok nnt dpt hadiah !!!
heheh :D

eyqa said...

happy birthday syggg
maap lmbat :P
tadep nombot pone
*ngadep
hahaha

aidafada said...

hahahah ;)
sy jga pkoi 4 pg teringat :D
sory lmbt

apekNUQMAN said...

abang GEMOK dan PENDEK??
haha
tu pn karang 2 hari sblum tu
haha
duk wt x pham bleh
mak kn ada(madam)
tnya la dia
haha!!

aifaa said...

shafiq - apa yg lawak? haha
angkasa - heee,tq :D
amar - haha tq dato !! xpa xpa sy TAK berharap sgt pon :P :P :P
kak eyqa - tq kak penguin comeiiiii XD
ilah syg - haha xpa la syg,xkesah pon :D
abang pendek dan gemok - hahhaa.yaya ! :P cehhh,apa kena mgna ngn madam plk.haihhh

tq smua :D :D :D

sheera said...

entah entah, tada numbot fone! :D anyway hppy birthday jua!!! :)

dikDAD said...

aifaa !!!!!
sorry lmbt wish :(

HAPPY BIRTHDAY hunn :)))

aifaa said...

hahahha thanks kak sheera comei :D

rilek la KAKAK widad :P
tq,rindu ampa aeh ):

ZMBL's said...

hpy blated birthday :)

sory fr late ,

aifaa said...

hehe xpa xpa
kakak sy dimaafkan xP

Aida Amalina said...

aiya..aku lambat noh.ish.mai tumbuk aku sat.haha

aifaa said...

meh nk tumbok
hha