Tuesday, April 28, 2009

lalalallalala

marin aku xp skolah.bgun2 pg tu mmg pening gla pala.aku nk jalan pon xleh.mcm nk pitam ja.gila.huh.mak aku suruh aku cuti skolah.haha syok.patu duk rumah sorang2 aku nk turun makan pun xleh,xleh p gerak mna2.yg takotnya,aku duk sorang3 patu dengaq pintu bukak la.almari aku tertutup :|
aku ketaq nk mampoih time tu.dlm pikiran kluaq abeh smua mcm2.haha.baca al-fathihah pon tergagap2.hueh.xpa la.gagahkan diri turun bawah makan nasik lemak.sebungkus pon xhabis.makan 2 3 suap ja.geram aku.awat mulut ni tatau.HAHA
nek atas tgk tv,smpai pkul 10 mcm tu aku pening pala gilaaa.pg td dah makan ubat demam sebiijik,ni pening cara gila2.smpai belakang aku pon nek sakit.aku makan bt kali kedua.tgk jam pkui 10.30 dah,30minit dah makan ubat tp xhilang2 pon.haisyh!aku call mak aku smbil menangis.LALLALA
mak aku kelam balik rumah patu nk bwk p doktor.hue.patu aku ketiduran tp sejam ja sbb sakit pala tu xhilang2.gilaaaaaaaaaaaa.sakit oi.haih.mak aku hntaq blik rumah beli nasik bungkus.pasal kena p kerja balik.xpa la,patu aku tiduq smpai petang tu,mlm p dusun permai makan ngn kawan mak aku.oceh.aku lapaq weiii.tp perut aku sakit.kawan mak aku ckp aku kena gastrik.cuba bayang sehari aku makan nasik lemak 3suap ngn nasik bungkus xsmpai separuh.sehari.tp bersyukur la aku masih buleh makan bkn mcm org yg duk perang xdpt makan.kesian depa.alhamdulillah
lani duk kt rmh la!cuti,haih.tp mcm ok ja,stg nk p spital.wish me luck.cewah.haha mcm nk p perang.oke babai

10 comments:

sheera said...

syok sgt x pi skolah. huu.

apekNUQMAN said...

manja
manja
manja
manja
manja

haha

nbk said...

ala cian nenek
cakit ye? haha

Afaf (: said...

haha.
pnggey mr N picit,lega terUih kot:D

cepatt smbuh!
x sabaq nak tngOk pipi hmpa lg:DD

firahfairytale said...

sama la kita
ecewahhh
smoga cpt sembuh

aifaa said...

kak sheera ; oyeh syok sgt :P

aifaa said...

apek ; ishh mna ada.date ngn saiful azam nih,haha

aifaa said...

pakcik nbk :D ; eish mna ada sakit.sehat ja.gunalah power :D

aifaa said...

apapku ; sapadia mr n? :P
eish.xmau la p skolah.haha

aifaa said...

kak firah dirah darah :O! ;
haha sama ka?ada jodoh :P yaya untuk kak firah jgk yaa:D
stg ada pakcik tuh dia risau plk.haha :P