Friday, April 17, 2009

yesterday,

wuarghhhhhhhhhhhhhh!ngantok.dok rumah.xtao nk bt apa.terperuk dlm bilik.bilik bersepah.xdak mood nk kemas.terbaring atas katil.cuaca panas.kipas terpasang terasa seperti ditutup.aku bosan.keluar bilik.sunyi.p bilik shazni.xdak orang.argh!lupa.dah pegi mrsm.turun bawah.urgh.mummy n abah xbalik lg.shaheer p mengaji.gila.boring.dan terus aku pergi ke arah piano.tarik kerusi.main lagu2 yg lama2.teringat masa2 lama bermain piano.rindu :)
boring.bosan.bersahaja.xtau nk bt apa.hw?hari2 xbljaq.dok ada raptai anugerah.wuarghhhhhhh
bosan
buka album kuning.gmbar2 ketika kecil dan masih di sarawak,sungguh ku xigt langsong mcm mna sarawak ketika itu.buka lagi helaian.terjumpa gambar kami berlima.aku.aida.farah.siti sarah.shaheera.OMG.terinduan ku pada mereka dan terutamanya shaheera sememangnya tidak dinafikan lagi.
dahulu,
pernah kita bergaduh,kerana tarik getah rambut ira,lari pusing 1skolah
semuanya kenangan manis,tidak dapat kulupakan :)

dahulu,
kita berempat buat study group,
pernah bergaduh juga atas sebab itu.
atas kemalasan ku,siti dan ira,
berbuhung kepada farah katanya hendak ke swimming pool,
padahal balik rumah hanya untuk beradu.
esoknya,
di sekolah,tidak bertegur langsung dengan farah,aida.bergaduh agak lama.
akhirnya mengenakan kata sepakat untuk berbaik semula.:)

dahulu,
kita bermain aci ligan atau kata lain kejar kejar di taman permainan,
lelaki perempuan bagaikan sama sahaja,
apit,najmi,afiq,anas,landak :)
rindu ampa semua.aku ingat lagi gurauan landak kt tengah2 padang,
jerit
"weh sapa tengok aku dia lembu!!"
semua mata beralih kepadanya.
"haha ampa semua lembu hmpa semua lembu"
ohh teringatnyaaaaaa rindunyaaaaaaa
kita juga main treasure hunt,ingat dak lagi?:)

tiba-tiba,
tanpa diduga,shaheera mengatakan bahawa dia akan ikut ayahnya bertugas kembali ke KL.
pilu rasa hati,sedih rasa jiwa,tidak apa yang akan menghalangnya berpindah.
esok hari,rumah ira yg terletak depan rumah ku,
kosong.sama seperti perginya jazrin.malam puasa,bermain bunga api,jalan2 dan tiba2 kosong.
akhirnya kita dapat juga berhubungan ya jazrin walaupun awak pindah masa kami darjah 3.
aida,ingat tak lagi hg ngn dia n najmi kat skolah lama dlu?heee x)

sampai kini kita xpernah berjumpa shaheera,
saya teringin nk tahu result upsr awak mcm mna,
masih kurus mcm dulu ka,
how about auntie fara asyikin,and your brother shahril,
and about you now,we are 14,
you must be a georgeous now xD
saya xpernah lupa awak walaupun dah 4tahun awak pindah.
saya harap kita boleh jumpa lagi :)


to them ;- aida,farah,siti,kita membesar bersama dulu,walaupun kita kita xserapat dulu kecuali aida,aku harap ampa semua sehat.rindu ampa semua

6 comments:

nbk said...

hahaha lembu

shafiq shukri said...

cerita pasai sy x dak kaa?
heee~

sheera said...

ms xleh pth balik dah no,kenangan2

aifaa said...

haha pakcik ampa la lembu tu :P

aifaa said...

haha nak saya tuleh ka?:P

aifaa said...

tu la.kenangan terindah :D