Tuesday, May 12, 2009

goodluck di sana kak sheera

hoho.klu sapa2 hat baca post neh mesti cakap saya nk tiru cipa.dakdak.saya mmg rancang dah awai2 nk buat.cewah.haha.tq kak sheera tlg hbaq beberapa details about debate yesterday!smj mmg hebattt.serious hebat.hoho.saya plg suka 1st speaker cakap,wuah hebat.clear gla oh.yg lain pun xkurang!semua hebat.yang geng bbd semua bgantung kat kak dina sajalah.hat fahim dah jatuh cinta kat 1st debater tu.haha.mula2 start haseef ckp,erkk dia gabra kot.baca agak cepat tapi buleh paham kan?cewah.haha.patu 1st speaker yg comei tomei tu pon start ckp la lps haseef hbis ckp.depa poi tudia.xpaham.adoi.pastu depa baca3 turn saya plk saya baca2 dan salah sebut 'misuse' kpd 'miss u' ahahahahahahahahahaha.ceqedek.hueh.xpa.nk hbaq hat tu ja.kak dina dengan 2nd n 3rd speaker smj xpyh cerita la.depa hebat yg amat!tahniah bt mereka pelajar smj :D

6 comments:

miss.lolypop said...

haha
hampa hebat

angkasa said...

1st speaker smj sapa tah?
bbd pun hbt tau!

m i r a h said...

1st speaker smj nama dia anis suraya.
a very cute girl.
sheera nk p mana?
napa gudluck kt dia?
p korea ka? nk ikutt!

nbk said...

menang ka?
xtau ponn

oh oh yg vote xpyh la tepi tu, sayala! :DD

Afaf (: said...

aifaa hebatt oww td.
sbab kami la enn.kami kan supporter yang sngt hebat.whah.haha:p

kami ada video hmpa td!nak dak?
yeyeh:D

chapter 14 said...

weeiii. hebat aih ampa sumaa. esh! haha. x kata pa eh psai kak sheera