Tuesday, May 05, 2009

i love you nicole linkletter! :D

aku dah gila!!aku xkan berenti selagi aku xrasa puas.i love you nicole linkletter!!!wuah.muka dia yg comei2 tu buat saya gila.orang muka comei2 memang saya suka.mungken ada yg kenai?dak.bukan mungken.tp mesti ado punya orang kenai.hoho.eshesh.dia comei kot.memang saya duk tengok american next top model.dia memang kapiaq,jum boikot!!haha.tp saya suka jugak.sebek dia pemenang ANTM Cycle 5.kalo tidak memang sayo p ketok pala tyra banks lah.ish ish biaq lah saya suka pon.







saya suka la.dah suka tu suka la.saya suka la.suka p la!!




dia pakai spek elok saya pakai dak pasepa?






i love you i love you i loveeee youuuuuuuuuuuuuuuuuuu






ngaum!

haha.saya memang lesbian :O!
dakkkkkkkk.mana ada.haih2.sapa kata saya nih lesbian memang saya p bom.satgi tak pasai2 orang lari xmau kawan habeh ngan saya pasai takot saya nih lesbian.hat tu ja kot.nk beletiaq beletiaq la.sedia mendengar!


saya xmau dah edward cullen
babai

8 comments:

nbk said...

tolong jgn gatai ya dy gelpren sy

aifaa said...

haha ishh amek yuna suda la.kak f**** pon ada.huehuehuahuahuahaha :P

Aida Amalina said...

lama punya aih.
dulu aku punya suka dia ni.
hg tatau.

chapter 14 said...

dya dulu mnjaa. tp mnang kt dya. sbb dya x kalot cam org len. dya nk masak maggi pon x reti. first day dya nangeh sbb x taw apa yg nk mkn. pastu kwn2 dya kutuk.

Afaf (: said...

ohh,comei nOh dy.
hee:D

firahfairytale said...

comei sngguh dia
dulu sy minat gak dia.

tp pserta ANTM smua prangai huduh
hHaaa

aifaa said...

haha.tq2 yg komen,to kak firah,saja,hat cycle 8 pya gila meluat renee :P

aidafada said...

jd aifaa linkletter noh XD