Sunday, June 07, 2009

HUTANG PERLU DIBAYAR

lamaaaaaa gilaaa aku xupdate blog.maaf.ke-bizian dengan exam dan juga equin.
saya janji kan nk cita pasal lawan kuda tu?

ok.di sini aku nk ceritakan tentang kuda yg kami bertandingkan di penang.hari 1st p.bkumpul kat equin jitra,bla3 p ngn ustaz smua.okeh bukan tu aku nak crita.aku nak crita pasai kat sana.smpai sana.stable kami ber'jiran' dengan kelantan.budak2 kelantan sememangnya hebat naik kuda,tanpa sadle (tempat duduk kat belakang kuda tu) pun depa boleh naik tanpa jatuh.hebatkan?menginap di USM.


hari ke2,pony game.lawan dengan PNTC (penang turf club) dan alhamdulillah.menang dlm acara 4corner.4corner yg penang kuda depa tekejut apa tah p lari keluaq dari gelanggang.muahahha.padan muka :P . jumping masuk final 4 jumping kami xbt persediaan awal.tima kasih bt hero kedah,amer.dannnnn.ehem.acara yang paling saya xmao masok.acara CARI GULA-GULA DALAM TEPUNG MENGGUNAKAN MULUT.ngeh.
,jd xbrapa reti.pastu lari p amek horse shoe then baling kat dlm bakul yg disediakan.haha.hat tu kami kalah.maaf penduduk kedah.
yg cari gula-gula tu aku xmau letak gambar.muka aku yg hitam ni pun jadi putih bak salji terus lepas masuk game tu.tepung siap terlekat kat gigi aku lg lepas masok game tuh.haih2 haha:D

kat sini jugak saya dpt belajar bahasa kelantan.
paham = pahe
kamu = mu
aku = gue
cakap = gecek
apa = gapo

haha.alkisahnya,stable kedah bersebelahan stable kelantan.so berlawan cakap lah kami.sorang hat kami lawan ckp tya depa paham dak mksd apa.bgitu jugaklah mereka.depa ada ckp apa tah,pnjg lah.mcm2 an.patu tya kami

mu pahe dak gue gecek gapo nih?
haa pahe2 (smbil angguk kepala)



haha.memang syiok lah cakap dengan depa >.<>













and last but not least,



and



taken : selepas final pony game dan kedah dapat no 5.so sorry :(

sapa nak tengok gambar saya penuh tepung sila la p pusat equin dekat tasik tu ye.ada tertampal sedia.itu shaja.tima kaseh.haha

2 comments:

nbk said...

ces! nenek punca dpt no5 la ni!
grrr !! :P

Aida Amalina said...

no 5 mng jugak.boooooooo