Friday, June 12, 2009

kemarin

aku masuk ke dalam kereta seperti biasa,
masuk sahaja aku ke dalam,
ibuku terus menghidupkan enjin kereta dan pergi.
aku yg berpakaian jaket kerana ingin menutup t-shirt tgn pendekku,berasa agak panas namun tetap ku pakai dan tidak membuangnya.
sampai sahaja tempat tersebut,aku bersalaman dengan ibu dan meluru masuk ke dalam.
aku mengambil berus,dan membersihkannya.nampaknya dia agak tidak suka akan kedatangan ku hari ini.tidak tahu mengapa.namun,aku biarkan sahaja.sangkaan aku itu biasa sahaja atas karenahnya,namun,jika aku mengikut kata hati ini yg menyuruh aku menamparnya,pasti..PASTI!aku tidak akan jaadi begini.namun,malang tidak berbau,tiba-tiba,
ZAPP!
digigitnya lengan ku ini.berdarah dan lebam..
haihh kuda...

11 comments:

chapter 14 said...

hahaha. kesiannnn

aifaa said...

kesian ja?kot la nk bg buah tgn.haha dakdak :P

Aida Amalina said...

awat x p bg kick truih moonlight ni.
nnt hg kn bt xray lg pa.haha

sashakins said...

dia lapaq kot? :)

Afaf (: said...

saya dah tumbuk tmpat luka tuh tadi!
yeyeh:D
hha,sosoryy:D

luka terok oww,besaq pala aifaa jgak bekas dy;D

shafiq shukri said...

kuda x bertamadun..
ahaha

sheera said...

eee syok syok :)

knoadoodle said...

Heh syok ada kuda depa suka napaih kuat2

nbk said...

lenkali giget dy balek

aifaa said...

aida ; aku xkick,.aku cabut bulu dia 1 1 haha

sasha ; haihh dia tu mmg.toek moonlight

afaf ; haha haihh jgn besaq cemtu.no no no :P

shapiq ; hoih..mana ada.dia baik.haha

kak sheera ; syok ka kena giget?hahah

aifaa said...

paten ; hahah bukan stakat napaih.gigit pon kuat!

pakcik ; masak siap dah :D