Tuesday, July 28, 2009

AKU BENCI BILA JADI BEGINI

kenapa jadi begini dan bukan begitu?
kenapa aku?
kenapa bukan dia?
arghh aifaa!jgn kau kata begitu kerana ini hanya dugaan-NYA.
hujan turun hari ini.aida,ingat dak kau cakap aku takot?
lani aku tao pasepa.sebab..
uncle kenalan aku dah meninggal.Innalillah.
arwah merupakan kawan baik mak saya la en.tekezut kot.
yg geram skali,dia meninggal sbb eksiden.,dengan mat rempit.
mat rempit bodo
mat rempit vavi
betoi betoi vaviiiiiii
keadaan dia saya tamao cita cena tapi sangat terok dan saya sedeh.
hmm.Al-Fatihah.
============================================================
saya ada adek baru.
adek kucing!!
heeeeee
nanak tengok gamaq dia ka?
bayaq singget saya bagi

2 comments:

nbk said...

innalillahiwainnalillahirojiun..

Aida Amalina said...

ye awak saye igt.