Sunday, July 19, 2009

birthday sapa tatao harini?

pada suatu hari,ada seorang neh.dia neh hmm.nk ckp cena a?saya pon tatao.tapi dia jeneh simple kot.saya PERNAH pon jumpa dia.haha.tapi tapi.itu time dia muda.laneh tatao la dia cena.tapi saya buleh agak dia tua dah.ya.dia memang tua pon.saya panggei dia pakcek.kenapa pakcek?saya pon tatao.dia kolah sekolah murid aaa..eerkkk.aaaa.eee.hmm.tah la.J untuk apa?aeuoi.dia neh ada dee-ess-ell-arr D60 beb.haha.dia panggei saya.ehem.malu la nk bgtao.tapi kena jugak la aen.dia panggei saya aifaa comei.haha.oke itu tipu.dia neh mengaku dia notty.notty notty notty.haesh.kesian mak dia en.haha dakdak.mesti bangga dapat anak centu.acewah.dia neh xsuka kek.jd saya tatao la bday neh dia sambut cena.dan jugak dia suukkkaaa yuna.dia neh haji dah kot.haha.


jadi nak tao dak sapa?jengjengjengggg

HAJI NBK.!!
haha.muhong kuat.okehlah saya mengarut tu ja kot harineh.other day other story (lain hari lain cerita)
buy2

nak saya buh gamaq dia dak?haha buat cem ada cehhhh

2 comments:

firahfairytale said...

dia pndai buat ciskek!
dan sy pnah rasa. ecewah
happy bufday kudeng

nbk said...

menurut diskripsi ni,haji..haji n padia tah ni kedengaran mcm hensem ja.tingin nk jumpak.ayok ayok.
:P