Wednesday, July 29, 2009

HARINI BORING GILA

p skolah,buat poco2,usha org tu,usha org ni,gossip org tu,gossip org ni,jalan kluaq dari skolah patu masok balik (saya bukan ponteng nahh,memang aktiviti skulll)pastu dengaq ceramah,
blajaq,sembang,blajaq balek,rehat,sembang lagi,makan,sembang jugak,baca doa makan,doa selepas dak pon.heshh apa nih.patu habeh rehat,masok kelas.balajaq,kena pukoi ngn cikgu (pasai xbawak buku nota) pastu sembang sat,buat bising cekgu masok kelas lambat,salin nota,..

SIVIK TIME...!!

ceh.ingat syiok ka?booo sivik.boo boo

patu kringgggggggggggggggggggggg
oke balik.

balik.jalan ikot blkg.jalan3.oh mak mai dah.makan tengah hari.patu tgk kuceng,kat rumah saya ada kuceng,dia bunyi,miawww.

semayang,xmandi pon,p equin.xriding pon.ada tentera.,
datang bawak keta kebal nak tangkap nbk,
boriss nak kena cucuk bagi mati,
beli ayaq,kuda buat bunyi napaih dia

hmpppppppppppp.......!!

patu balik,mandi,mayang,trun bawah,baca sokbaq,makan maggi,bawak kuaq buku math tapi xbuat pon.tengok harap semangat nak wat keja kolah mai ja.

patu saya on.


oke hat tu ja,.



padan muka sapa suroh baca blog saya.

boooooooooooooooooooooooooooooooooooo

3 comments:

nbk said...

kot nk guna nama pun, bagi la jadi watak utama. ni tara watak smpingan ja botpa.

are-bue said...

cite yg menarik gak ..

ZMBL's said...

abg dah blk maktab ka? haha