Thursday, August 27, 2009

buzz

NOTE : TOLONG ABAIKAN POST SEBELUM NI,EMOLOLOLO SAHAJA.

wuah.posa.hee.arghh.cuti nk hbeh dah.wahai cuti,mengapa kita sering dipisahkan?aku xsanggup berjauhan denganmu wahai cuti!oke la steret tu de poin kan.

cuti dah nak habeh,nanti abang saya,adek saya,kak sheera,kak hana,azizi,sapa lagi?kalo ada sesiapa lagi jangan kecik hati pulak nah saya tak tuleh nama,posa posa.heee:D

haih.nak cita pasal apa ntah?erk.apa a?
nak cita pasal diri saya buleh?
pasal tabiat saya.buleh dak buleh dak?
haha.


oke lah,ni tabiat saya.

berangan.

haa.ni tabiat saya lah neh.series,saya sangat kuat berangan.buleh dikatakan semua benda saya berangan.bahkan bla tengok tv pon buleh.haritu,saya p terengganu en,tengok cinemax,cita apa tah.taktau.depa nih terperangkap dalam salji,patu ada la antu2 nanak mai kacao.hero dia rambot macam nick jonas,dandan saya pon suka nick jonas.haha.tapi sayangnya hero tu mati las las.

saya jugak memang kuat berangan,kalau dok sorang dalam bilek,satgi pasang la lagu apa2,patu satgi berangan macam saya neh artis.makpak saya pon tao kuat berangan saya neh.kadangkadang masok fitting room pun buleh berangan.hahah

pepam mulut
ha.tabiat ni terkenal di equin.satgi dok nek kuda dengar la couch saya cakap
"aifaa,dont pepam-pepam mulut,smileeee smile"
haha.sori lah bang mat,saya memang jadi guni sejak kecik.bukan guni tu!laguni.haa senang.hampa orang kedah kan?paham kan?


apa lagi a?
aaaaaaaaaaa

esh.tengok!lupa dah!lupa lupa!
tudia la! lupa dah!
ha!
lupa pon tabiat jugak la!
lupalupalupa!

bye.

4 comments:

Aida Amalina said...

cita hg suruh aku tgk tu.
sumpah x best.

aifaa said...

muahahahahaha

nbk said...

pepam mulot? cmna tu? mcm sedap

aifaa said...

macam orang tengah menikmati cukuran kaki