Tuesday, August 18, 2009

erk..?!

di pagi hening,ehh, petang yang cukop nyaman tambah pulak hujan.baru balik skolah pulak tuu.perghhh


zZZZZzzzzzzzzZZZZzzzzz
qrohh qrohh qrohh

"haih adik bangun cepat siap abang shauqi demam
cikgu callsuruh ambil balik.
jomjomjom"


maka bermulalah perjalanan saya ke Taiping.

neha,todia.kelam.acewah.konon risau la.eh.memang risao la en,dah tetiba kejot cemtu.
nak dijadikan cerita pulak,time tu exam,UJIAN SELARAS TIGA.
xpaham?AGIT SARALES NAIJU.hesh.tebalek pon xpaham?p cari kamus.go go
zrummmm zrummmm zrummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
oke muhong.bunyi keta cena?gunakan imaginasi.IMAGINASI.
dah?oke.haih.ondaway p taiping tu,berenti rumah tok mama sebentar.
shazni kena p berseri,shauqi kat taiping.so tinggal la shazni kat rumah tok mama.
suruh pakcik2 saya yang hensem tu hantarkan.

-=-=-=CERITA DIPENDEKKAN KERANA SAYA MALAS UNTUK MENAIP-=-=-


sampai sudah taiping.

keadaan saya ketika itu ------>> :O :O :O :O :OOOOOOOOO
keadaan sekolah itu ketika itu --->> dipenuhi dengan mask rider.oke lah topeng.

wuah.dandan jadi seqam.bukan jumpak katak.tapi taotao jalah kan.
bak kata aida "selsema babi atao nak sopan sikit swine flu.memang haram .........."
tahniah kepada aida kerana membuat satu post yang begitu mengharukan :")

maka,dengan itu,saya telah mengambil abang saya untuk pulang.
hai abang,bersiap sedialah anda untuk dikerjakan saya.


OKE AKU MENGAKU AKU YANG AKAN DIKERJAKAN OLEH ABANG AKU.

XMAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



berehat sebentar bersama kitkat.

5 comments:

Aida Amalina said...

ngeh.ty.

Afaf (: said...

patutt la muka lebam tadi
kena tabuh ngan abg rupanya
hais

nbk said...

er.xpaham.

aifaa said...

aida - ha sesama.mai rm10

afaf- diam2.shuu shuu


nbk - 1+1=?

Afiqah Sahillah said...

hehe, comel blog aifaaaa, :) cerita ini agak komplikated :D haa