Sunday, August 30, 2009

katak oh katak

putera katakku
oh katak,kau begitu romantik,
tiap2 malam berbunyi,
oh kedek kedek setiap minit,
aku sungguh dilema!

oh putera katakku,
kenapa aku jadi mangsa mu,
aku sungguh xmahu.
tapi apakan dayaku

oh putera katakku,
no way lah aku akan menciummu,
kau ingat aku sanggup menciummu walaupun kau akan menjadi putera hensem seperti
cerita prince frog?
ohh! no no no way! aku sanggup membalingmu ke arah kucing.

oh putera katakku,
tahukah kamu bukan nya binatang,
tetapi kamu MONSTER!
kamu RAKSASA!
kamu menakutkan orang!

ohh katak katak,
badanmu bergerutu,
kulitmu lembek bak jelly,
sekali masuk di kaki,
zuupp!sejuk sekali.
bukak2,
ewwww geli geli geli!

no way katak,kamu aku ANTI






bluerkkkkkkk! >:P

7 comments:

chapter 14 said...

apa kes sang puteri membenci sang putera?

aifaa said...

jawapanadadidalampetikan.sekianterimakasih

fa² said...

haha,aifaa suka katak upanya!
nnt nk bwak p skola lah:P

Aida Amalina said...

hg ni,
cb skli skala terpengaruh ngan kartun.
teringin aku nk cium dy,
pehtu jd putera hot sexy.
awww!

nbk said...

oh,ak bkn katak
yesssssssssss!
ada can aifaa akan ciom!

aida said...

leh masuk pertandingan sajak ni haha

aifaa said...

fafa : heshh,no wei oke,haha
aida : biarpun hot seperti laksa baru masak,aku xmau.hesh.lapq plk
nbk : muahh
aida : sajak katak ar?haha