Friday, August 14, 2009

si penulis gilatulis bertulis

oke sambung lagi dengan penulisan saya malam kemarin.
di mana saya berenti tah?oh.oke.masok tv ar? +__+"

situasi ; dalam kereta
dtingtingtingting*bunyi mesej masok*
"Ada Internet di rumah?
You're on tv! Watch
www.eduwebtv.com"
tudean.cikgu hantaq macam buat kormesial.hueh.neah.malu kot!
ish ish.

flash kembali
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
groom!
gromm!!!

aku : guruh.haihh.xleh p equin la harini. *charge hp* im just a little bit blablabla aik?ada org call.angkat la ngek.xkan taktao. ckgu suhaidi?erk!? mengapakah!? cikgu : aifa?kamu datang x equin harini?datang tak?lahh.kenapa xdatang?datang sekarang jugak?ermm,takde transport?saya suruh abang mat datang ambil.boleh?taknak?lahh.jadi?kamu nak datang macam mana?telefon ayah?agak-agak pukul brapa boleh datang?4?ermm.oke.cepat sikit.kita nak tangkap gambar ni. aku : ha?nak!nak!Nak!!!!!!!!!!!!!!! cikgu : ya,.call aida sekali suruh dia datang.xpe,naik kejap je harini. =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


jadi.pergilah saya ke tempat equin tersebut.
asfafs ramai kot ada!.,hueh.dengan orang yang pegang slr,
pegang video cam,dengan buku.hueh.terus la p bla bla bla smua.
naik bella.si kuda ustad :D

nak tengok video?satsat.aw.malu la


ish.xpyh la.nk crita lagi.vdo last skali.wokey??


=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


jadi saya yang teringat tentang kuda itu.terus pulang dan mendapatkan laptop.
bukak la website tu dan cari,cari cari dan cari.xjumpa.pon.


cari lagi!xjmpa lagi!last-last bukak kat berita.adapon.jmpa ada gambar kuda.
haih.tapi kami yg last2 =_="

gambar2 kat mana?nk tengok gambar saya yang rengeh tahap kera!nanak nanak!
aw!

tapi dia dekat last2.anda semua skip sajalah yeaa




















ish.,lama sgt kena tunggu.sbb vdo dia pnjang kot.
xpa lah.
p dekat
www.eduwebtv.com dan p ke berita.jumpa lah nnt 3ekor kuda:D

5 comments:

nbk said...

wuah! awek saye kena interbiu, yey! haha :P

km pun besa kuaq gak eduwebtv tu. try search 'bestari 5 bintang'. km pakai baju kadet polis, dlm minet ke 8.28 cmtu² kot. tapi x interbiu lah. ces. dy hebat lg. grr.

Afiqah Sahillah said...

aifaa heybat kenep intebiu :D:D

Aida Amalina said...

lah,x leh tgk.
x install plug in natang pa dy kt.

miss.lolypop said...

wah2 , aifa hebat

Mohamad Fadhzli said...

erm...sy dh tgk video tu kat eduwebtv..jadi mmg bgus la cara awk ckp...bguih2!erm...sy ada tulis mengenai blog awk kt blog sy..view blog sy ek..

www.mfawn.blogspot.com