Wednesday, September 02, 2009

equin

taktau.tadi time dok rumah aku dok sorang.makpak adik aku suma kluaq p bazar.aku malaih nk ikot.malaih nk tengok henset.semua malaih la.patu xdak karen.hesh.sekbek time siang.=___=
patu aku on laptop.nak bukak tenet pon xleh wireless xdak.hesh.aku bukak folder tu.

gambaq kawan2 lama aku dulu pun ada :")

saja nak tunjuk benda hat aku suka.emmm

emm time ni hujan xriding pon.pastu reda hujan bawak depa p makan la.
depa tu kuda la.


depa memang lesbian:)








hat ni gambaq abang mat (couch kami) nak terjun masok gambaq aku tapi xdan.wahaha

HAMPA DUK USHA APA?!TAU DAK XBEK?!
abang mattt.cek pon nak riding laguni jugakk.tadak sadle.tadak bridle.



nampak dak kuda wana puteh hat orang dok tengah raba dia tu?
dia tu la boifren aku :)






ni moonlight versi besaq.I MISS YOU KINTA :"(






xtau.





sori aida aku ciplak gambaq hg.tudia la.sapa suruh moonlight macho sangat.


hai.saya kambing.



HANG NI MEMANG KAMBING BETOI LA! MANA ACI! AKU PON NAK MASOK GILATULIS JUGAK!



ish hg ni.pulun sungguh aih.sukahati dia la nak buh hg ka dak.!!


saya terpaksa memasok campur sebab depa gela glamer.

saya :ishh xpa aeh.dodua masok.sama adil.

kambing 2 : kmbing sekoq tu hg amek gmbaq dah.hg amek gmbaq aku pulak la.




saye senyum yeee.heeeee


|
kambing depan v



mampuih p kat hampa 2.aku nak makan.








(=.=")

bye.

7 comments:

nbk said...

ergh, patot la dok bau busuk dr tadi.

Aida Amalina said...

hram kmbg tu gg mcm aku.

aifaa said...

pasepa dodua prasan tah?!haha

aifaa :) said...

hahaha. lawak gila kambing yg las tuh :D

aifaa said...

kambing lah katakan.

najiah ulya said...

semua comel comel :P

aifaa said...

saja noh.menawan :P