Monday, September 28, 2009

nawfal akram morazuki.

salam perkenalan masih segar,
puncanya kawan hingga ke kita.

tidur lewat tidak mengapa,
asalkan dapat merapu bersama,
oh! indahnya hidup kita berdua,
orang kata kita date bersama,
bila conference kita hilang tah ke mana.

tibalah hari bersua jua,
face to face,
senyum saja,
nak tegur malu,
dok sebelah tapi dok mesejjjjj ja,
itulah kita.
HANG INGAT DAK?!

bermula hari itu kita setat berkolling lah,
ikot ym sahaja henpon kredit takda lah,
pukul brapa pagi?ishh xpala.
tudia kita.hebatnya!

tigapuluhharibulanjanuaritahunduaribusembilan,
soalan ditanya bagaikan permainan,
akhirnya kita.wuah!:D
senyuman dibibirku tidak kelekangan,
tiap hari,tiap masa,kau saja difikiran,
time tidur pun aku dihiasi bunga-bungaan.
amek kau,kerana kau aku JIWANG!

perjumpaan kali kedua masih ku ingat,
berbaju putih minum ayaq apa aku xingat,
cece,malumalu kucing lah kononnya,
akhirnya bersembang siap dengan RAPAT?

pastu heboh orang pakat tau,
tulis sana,perli sini,
ahh biasalah.
semuanya OK,sayanggggggg hg :)

perancangan ketiga berjumpa,
harinya?oh tidak akan ku lupa.
ku usaha untuk pergi juga,
dengan rakan yang baik meneman gua :)
main boling main keta pakai baju warna sama
cakap-cakap pon segan la jugak.
tapi kesah apa,redah jugak.


takda kredit kau topupkan,
aku ada masalah kau mendengar,
kau sangat setia,
tapi sayang aku yang buta.



itu semua kisah lama
air mata yang ku seka gugur jua,
ku kumpul tenaga,
mengenang kisah kita,
kenapa aku yang sakit?patutnya dirimu yang merana.
oh jahatnya aku,tak terkata!
ingatlah kamu,
sayangku tidak berubah,
tamatlah sudah cerita kita,
kawan dan kawan mungkin kah kita?


T A M A T



ew ew ewwwwwww aku jiwang (=.=")











why are you doing this to me? ;(



xpa.hg sorang ja kot buleh baca.org len xleh pasai blog ni telah diprivate ok bye,.

No comments: