Sunday, September 06, 2009

PERADUAN BUKA PUASA BERSAMA 'AIFAA

Tarikh : 31 September 2009,
Bertempat di : Lorong 18,taman Laptop Rosak.

Syarat-syarat pernyertaan : -
1)Sudah boleh makan dengan sendiri
2)berumur 1000000++ tahun ke atas
3)berjantina lelaki atau perempuan.



Bagaimana untuk menyertainya?

Untuk mengambil bahagian,anda hanya perlu :-
1)berchatting dengan aifaa!
2)hantarkan sebanyak mana gambar Edward Cullen sebanyak mana yang anda boleh
3)dan sudah tentu! anda hanya perlu baca ini!

Saya tidak berpuasa.adakah saya boleh menyertainya?
buleh,buleh blah!muahahhah.
ehh dakdak.mai la.macam buat betoi.erkk

SAPA CEPAT DIA DAPAT!!





saya.memang.suka.perasan.
tolong.pangkah.saya.yey!

6 comments:

fa² said...

sila terjah rumah aifaa beramai ramai,dia buat kenduri kawen dgn pkcek farok!
ngehngeh

Afiqah Sahillah said...

haha besh niiiiii :)

nbk said...

pembaca² sekalian, saya merupakan salah sorang daripada panel hakim. sila bodek saya untuk markah lebih. abaikan budak aifaa ni. sekian.

aifaa said...

fafa : haha.pakcik faruk?eee.xmao la.dia potong tangan :|

aifaa said...

eyqa :mai join mai!:P
nbk : haa.buleh la.p bodek.saya nanak bodek!saya nanak!


oden pulun! :)) *ketawa selepas memakan ice cream*

chapter 14 said...

ahahaha. bg wangi dlu baru km nak join