Sunday, September 13, 2009

ucapan raya untuk rakan-rakan

salam.aku xtau lah,tapi aku rasa aku xhantaq kad raya kot taun ni,aku malas nk beli.
pokai weh pokai pokai.haha.nnt raya mai la bagi duit raya kat aku.


Aida Amalina Abd Rahim
selamat hari raya weh.aku syg gila kat hg.cinta hg.kita kawan lama dah kot noh.
tapi taste kita tetap xsama.aku pon xpaham.hang kata lagu tu syiok,suruh aku men piano lagu tu.tapi bila aku dengaq,haram xsyiok pon.hang paham dak wei?taste kita len gila kot.haha.tapi awak tawup2 jew lewh.kitep celaluw gaduh en.hikhikhik

maaf zahir batin wei.kot la aku buat hg terasa.benda2 hat aku buat kat hg ka.
aku pon xigt dah.byk kot slah aku kat hg.
sori noh.


Nur Fathiah Fauzi
aku xtau hg baca ka dak blog aku ni.tp aku nak hg baca la.hg xbaca jaga hg.hee:)
kita sllu ngumpat sama2 noh?ish3.apa nk jadi.dakdak.aku nak insaf.no ngumpat2.haha.
hg pon.aku dok ngusik hg.ton lepas smpai hg nangeh aku kcu hg.muahaha.maap noh. :D

Nur Afiqah Othman
anak cikgu geo.budak hebat nih.cewah.hg pon.hg byk tolong aku kot wei.dalam aku dok sedih2 apa smua ni.hg la dok bg gila babi punya semangat nk naikkan semangat aku balik.uish.hebat kot hg.aku pon duk kcu hg.dok ngusik hg ngn couch kedah tu en,hahaha.aku harap hg ada jodoh ngn couch kedah tu.erk?!apa!?xmao!?xpa!!

Muhammad Nuqman Saiful Azam
hat ni pon kawan bek aku jugak.gila dia nih.sabaq jeneh sabaq gila2 kot.aku ni sllu mrajuk ja.dia pon dok ckp aku suka mrjuk.aku dok marah kat org len dia ni la aku dok lepaih geram.aku maki hbeh kat dia.kesian kot dia.haha.sori noh wei.nanti aku beli kat hg moto mainan.aku tau hg dpt lesen dah

Afaf Zulfa
hai KAKAK.haha.aku xpgeei dia kakak sbb dia xbg time memola kenai dlu.
dia nih pon tempat aku dok luahkan prasaan,.cewah. :P
raya mai rumah.wiwiiii:D

Aida Dalilah Ahmad Farwis
dia nih kembar aku.xtau ka ha?cewah.mai raya rumah ya,
kami rindu hmpa.lama xjumpak.
maaf zahir dan batin

Nurul Tasnim Mohd Sofar
erk.sori weh.aku dok ejek hg.patu lani hg yg duk ejek aku.esh.haha aku dok tension apa smua,hg pon duk bg semngat.jgn takut.kena brani.erk. mai lah raya rmh aku.


Mutan
haha.hg nie lawak kot wei.aku xtau pasepa.tp hg hensem la.nnt lawan cis kek noh?haha :P

Abdin.
neah.hg plek.haha.dakdak.hg ok ja.erk.?nnt raya mai rumah aku la. smga hg kawin la ngn inan hg.

ieda.
cewah.adek amet.aha.hg pon aku nk mintak maap wei.byk dosa kt hg. hg tau ka xtau ka aku nk mintak maap.sorry noh.smua salah aku.byk kot,xmau hbaq.haha

Anis Hazimah Haris
aku suka ngusik hg.ingat dak g time lawatan?haha.sori noh wei.aku mmg jahat. tapi kat hg sorang ja.hee:)

Muzzamil
neah.aku nasihatkan hg insaf.dok penabuh hg kot.erk.apa?!raya?!ok ok.xtabuh2.hha smlt hari raya wei:). insaflah anda sebelum anda diinsafkan.wek:P

Nur Suraya
aku doakan hg happy wei.kita lebeh kurang jugak kot wei.haha. mai rumah aku.xmai aku sepak hg.haha ;D

Shazuan
hg komplot ngn muzz.xmau cakap banyak.*merajuk la konon*

Anas
hg tinggi.dlu p explorace hg la kuat lari skali.haha.bekas tatar la en.hebat noh hg,. bg tips cena nk jd tinggi.erk

-rakan rakan 2bestari yang lain-
serious aku sayang gila kelas ni.ton depan kita pmr noh wei.jom buat leklok.cewah,aku duk bg semangat pa padahai aku pon malaih nak baca buku.hee :D

Azizi Afiq
abang abanggg ;D selamat hari raya,.lama xjumpa noh.nanti raya mai la umah.choki mesti la ada.xbalik time raya saheh riyau dah dia.mai noh,aifaa bg hadiah suruh cikgu harisson ajaq sejarah.haha

Iqbal Roslan
cewah.kawan skolah lama.neah.xjumpak hg brapa lama.brapa ton.erk.jarang kot contact. saja tuleh nama hg.teringat insiden kita dulu2

Widaddaduudududuuu
haha.hai comei.lama gila xjumpak.bla lagi tah buleh jumpak?ayok ayok.esh esh.tombok kot.komen pon xreply.wiwiii nk kena ka :P
mai rumah kami nah raya ni.kami makan kuih raya hmpa tengok ja :D

Zulhakime Zaidi
adiikkkk.mai raya rumahh.akak nak mintak maaf noh,duk xlyn adik.adik ja duk tegoq kak,sorryyyyyy:) mai raya rumah,akak bagi duit raya.hee :D

Muhammad Naqiuddin Norzemi
neah.aku bukan penah jumpak hg pon!haha. jgn dok noti2 noh.hmpa tu tua dah,bukan boy.jadilah naughtymankid, nmk pulak.erkk esh apanih aifaa duk raya sempat lagi kutuk org nbk,sori nuh,hmp hensemmmmmmmmmm. >:D< style="font-weight: bold;">Zul Irfan
neah.hg jahat.suka buli org.haha.dia neh budak skolah saya dan secara tak langsong jugak budak tusyen saya dan jugak kawan.nk cakap pa a kat hg?aku pon xtau.

Wafi
aku rindu hg wei.siyes.lama gla xchat.hg dok wat sombong benda pa tah.geram aku.tumbok kot.haha.dakdak.okeh aku tau kemungkinan besaq hg xbaca pon blog aku.xpa2

Nurul Syifa Majid
kami ingat lagi cena kita jumpa fes2 time :)
cena bulehh p rumah hmpa.time tu kekok pon ada kott.erk.
tapi lepastu kita gaduh,sori noh :(
kami syg hmpa ni.betoi.tapi hampa bukan lesbian.sayangnya.haha.dakdakdakkkkk
mai rumah kak ti mai rumah kami skali

Nawfal Akram
nothing much to say.Soo sorry and selamat hari raya.
gudluck untuk pmr.xsure samada baca atau tidak blog nih,
tapi kalau baca nak mintak maaf lah.

:)

Muhammad Affan Amlan
haa.hg kena mai rumah aku wei.hg duk terjerit2.haha.
mintak maap wei.dok ckp kt hg smpai hg geram.erk.sori noh.
nanti aku blnja hg kindabueno.ok?
au cak au cak!


Fatimah (fa²)
nama penuh pa pon tataoo :|
nih 1skolah ja tp xpenah jumpak.ish ishhh.apa neh apa nehh.haha.
nnt kita kena jumpak kat skolah.wokayy?:D

Theresa Inez
xpalah nk tulis jugak.haha.buleh dak dapat kad raya wlopon xsmbot?wiiii ;D
xsgka kan,duk kawan2 meh2 parents kami dok kawan.OHMAIGOSHH!!!
raya ni mai raya rumah,walaupun xsmbut.haha

Dato Amar
semuga kekal jd dato.nnt jd tan sri.
meh duit raya.kesah apa pokai ka dak.haha

Abdul Adzim Amlan
hai photographer.mai la tgkp gmbaq rumah saya.buzz
haha.ad oo ad.mai raya noh.spek hensem.


pembaca-pembaca gilatulis.blogspot
hampa pon selamat myambut hari raya lah noh.maaf zahir dan batin.
hat sapa2 anti aku ka,maaf lah kot aku buat papa hmpa xsuka.
aku kontrol ka apa ka,sori noh.aku tau hmpa smua rimas tengok aku dok kontrol natang pa tah.haha


Ada sapa sapa aku tertinggal kah?
jangan terasa noh.hat ni aku buh sebab aku teringat ja.







yaa aku tau xraya lagi.

16 comments:

Aida Amalina said...

alalalal.romantiknya.
taste kita mmg x sama,
tp kita ttp bff kan kan?

wei babi hg bt aku terharu,
aku cinta hg seumur hidup.

fa² said...

cece,mcm nma km ja tuu
haha.wokehh aifaaaaaacomel.
raya nnt kita jmpa,kmi blnja mkn ketupatrendangitik!:P


:")<--muka teharuu ok!
slamat hari rayaa!:))

nbk said...

ces. x ikhlas lgsung
jgn lupa perang kita xabeh lg
habeh raya lawan balek.ngahah

nk jumpak? wiwi

chapter 14 said...

terharu aih. aw aw. sapa kata kami tak lesbian. kami pon mintak maaf. syg gemok

chipsmore said...

selamat ari raya..
walaupun nama sy xde..ahaha..

btw, i link u k ;)

aifaa said...

aida - ceh.hg wat terharu benda pa wei.ew ew ew.haha

fafaa - haa.haha.dakk bukan nama hampa pon:P
oke oke kami tunggu neh :D

aifaa said...

nbk - haha.eleh.sudahteranglagitersuluh yang hampa akan kalah.ofkos pya *yakin neh*
haha.

jumpak? :D

cipak - haha.lesbian la ni?jom kawin.
syg tembamjugak :D

aifaa said...

chipsmore - okeh tenkiu.selamathari raya lah chipsmore :D

*link anda balik,peromis :D

Afaf (: said...

aifaaaa!
terharu2.
whahaa
:D

thnx adek
slmat hari raya jgak.
mai rumah akak taw raya ni
sayg adek
HAHAHAH
:O

aidafada said...

haha
aida derek babi
haha.selamat hari raya sama
sapa posa x cukop
xleh raya :P

aifaa said...

afaf - haha :P
kakak la mai rumah adikkk!:D

aida - tah aida tu.jum boo dia.
booo boooo


ceh.xkira.buleh la.haha

nbk said...

sengeh,sengeh. hahah

Ammar Abdillah Basir said...

thanks !
selamat hari raya !

W , said...

aipaaaaaa. ilyy aipaaaa :)
hehe. rumah hmp kmi xtwla.
klu buleh , mmg nk p pon.
rndu nk dgaq hmp gelak. lawak.
hihi :)

Azizi Afiq said...

thanks adik
haha
selamat hari raya jua
insyaAllah abg p
haha

:D

-ChekNOT said...

aku baca !weh .sial. bila msa aku nangeh? jgn p cita malu malu .
ak ta ngumpat pon,hg ja . aku pendengar setia. klaw ta dgq hg terasa lak un .
weh. ampun maap aku ckp sial td . hppy raya day. ngeh