Friday, October 16, 2009

aku xmau jadi besaq.

bila time kecik dah buat masalah,besaq nanti camna?
kalau lani pon dok dapat result terok,besaq nanti keja camna?
lani asyik duk bergaduh,nanti tua lagi la pulak?
lani malas nak buat kerja.nanti nanti pulak nanti?


di mana peter pan?
aku nak jumpa.
aku nak ada magic tu.supaya xtua.
tapi apa boleh buat.semua tu xnyata.
siapa yang muda,pasti akan tua.

tiap-tiap hari kita makin menghampiri kematian,
setiap detik,setiap saat.
cuba takpasti bila saatnya,
suatu hari nanti,kita kan pergi jua.

bes ka jadi tua weh?
aku xmau jadi tua.xmau xmau xmau.
erkk.bukan jadi tua.
aku xmau MEMBESAR.
aku nak terus jadi REMAJA.
boleh ka?







xboleh..




tapi harini ada sorang kawan aku yang dah tua,
jadi apek,selamat menyambut hari ketuaan! >:D<




aku tau hg tua dah,
janggut hg pon bercambah,
cuma rambut hg ja xmau tumbuh2.
dia malu kat MR LIM kot.






ergh.,sori wei,aku terlupa bday hg +_________+

nah aku reka lagu kat hg.saheh terharu punya nanti.



hepi besdei tu apek.
aku suka merepek.
hg suka makan kerepek.
itu la apek apek apekkkkk.


aku masak kapkek,
hg makan la kapkek,
rambut botak licin.
kurus kering ikan masin.






ish.aku tadak bakat cipta lagu.

10 comments:

nqddnnrzm. said...

masa depan ang gelap la kalau jadi komposer lagu

Aida Amalina said...

pergh permulaan tuu mmg bt aku nk terberak

aifaa said...

nehi - masa depan hg gelap kalau xpasang lampu.
aida - aku tau hg terharu :")

syed abu bakar said...

sya pun:)

tkut xdak job!

syed abu bakar said...

sya pun:)

tkut xdak job!

aifaa said...

haha saja noh.stg xpasai2 jd penganggur.omehgud

Tikah said...

hahaha
kwan sah terharu dgaq lagu tu .

aifaa said...

dia siap nangeh siap.haha

chapter 14 said...

tudiaaa. bc blog ampa leh gila. (lawak) (gelak sorg2)

Q u e e n said...

haha. aifaa! setaiii abih pantun.