Sunday, October 25, 2009

darama² yang terjadi akibat penukaran nombor telefon

disebabkan kasih sayang abang aku yg terlalu banyak kat aku yg comei ni,abang aku pon bg laa sim card dia hat lama tu dan dia guna sim hotlink youth clubb (=_=)
oyeah.orang2 hat rapat ngn aku nk kacau xleh la.saheh depa tau dah.erk

antara mangsa fes aku NBK la.
cey.gila bek dia.aku rasa macam nak bagi penyepak ja.

aku : boleh saya berkawan?awak.plssss reply (lebih kurang mcam ni la kot,aku xigt hehe :D)
nbk : Assalamualaikum,sapa nih?
aku : erk *terkedu nbk bg salam*

jadi aku pon xdpt nk teruskan pembohongan aku pada orang tua neh.hg tudia la.grr

and so my kedue punye mangse pulak cik syifa.
agaga.jangan marah noh syifa.muahaha :P :P

aku : sayang!
cipa : sapa ni?
aku : ni b la.bby buat lawak pulak. =))
cipa : sapa ni?
aku : tunggu lama sat.xbalas.aha*

and then syifa p call aku.aku serba salah nak angkat.satgi kantoi.so aku xangkat la,muahahaha
kejam dak syifa?

aku : sayang,jgn la call.b xnak nnt kdt syg hbis.nnt xblh msj.b rinduu :(
cipa : $@$#%*!!! *cannot be displayed* dok tak dok!chow!


No comments: