Friday, October 02, 2009

saya dapat publisti PERCUMA drpd camera aida

walla!setelah 2mggu aku mem-private-kan blog aku,kini telah dibuka semula untuk menjadi gilatulis.
maimai beli beli,murah ja,semua potongan harga.
jadi,aku nak mulakan dengan
HARI STABLE BERBUKA DI EQUIN.

disebabkan ianya bermula pada 2haribulan,seblom neh saya ingat kot 22 haribulan =.=
gila joh kot beza,tapi xpa.saya dan jugak la en tau dari xtau langsong.
3hari sebelom pi,saya pun membizikan diri saya dengan kek.
kek kek anda tau apa itu kek?
memula kononnya nk buat fondant la.haha.
acewah,dok beli barang nak buat fondant tu.

kek fondant?nak tengok?buleh blah.haha.dakdak.xmau la tunjuk.xelok.
aida,hg jgn tunjuk.

maka dengan itu,saya pon pergilah ke stable terbuka tersebut.
hueh.tanggapan agak salah,xbuat kat stable pon,buat kat arena.
ehem.agak teruja kot.aku nak tunjuk kat moonlight kek aku.


kedatangan kami disambut mesra oleh penyambut² tetamu yang tidak ditempah.
yaa aida,aku maksodkan hg.
btw,saya nak ucap tima kaseh kat nbk pasai dia ajaq saya tuleh natang ni ²²²²²²
xpa wei,nnt aku ajaq hg pulak macam mana nk tulis satu.uhuk.terharu :")












gambar disebelah adalah dimana saya sangat khusyuk menikmati mee goreng cheknot tempah :) .blimey,waktu science pon aku xkhusyuk macam ni.













wei cheknot,hg tak terharu ka tengok betapa enjoy dan excitednya aku makan mee goreng hg neh?


sapa² hat bujang,kalau nak orang blakang habaq kat aku.nak rekemen.
















aifaa,patut le awak gemuk.
aida dan afiqah,aku terpikat gila tengok gambaq

ni.hahah >:D












selepas sesi bergemuk tamat,kami berlima dicampur bahagi dengan adik alif yang comei dan suka tolak aku =___= . nasib bek dia comei.aku xsampai hati nak buli dia balik.
ahaha.gurau ja noh aida,jgn abaq mak hg pulak.kami pon pergi ke bahagian dimana kuda² meragut rumput dengan begitu macho dan manis sekali.oh yea,aida menjumpai harta karun semasa berjalan ke rumput tersebut.cantik kan harta karun tu aida :)




tengok.aku habaq dah,.macho kan smuckey?hat tejengoi pala tu smuckey.yg tunjuk bontot tu teja,yg dok makan sekoq lagi tu kembar teja,siti.
hat 2ekoq kuda blkg tu kuda BOB.
bukan moonlight nahhh









lepas tu....kami buat upacara lompat-melompat.gambar?neah.nehi nehi.xmau buh.
hampa p la usha blog aida.kot² dia buh.
wahahahhaa naqi,syiok noh buat ² nih.





kemudian diteruskan pula dengan aktiviti berpasir.
yaya,kami riding kat tepi pantai.tudia la hampa tatau,jitra ada pantai.
malangnya time cheknot dengan afiqah dah balik,jadi gambar depa xdak lah dalam sesi² seterusnya.tapi xpa wei,gambaq² hampa dah cukup banyak dah :)

erkk,kalau hampa perasan la,kat tengah² tu kami tulis kuda.haha.
ceh.manada.bukan tulisan aku tu.lalala


ada lagi macam² aktiviti kat equin,contohnya pony ride.adik aida nek woo.haha
alif,best tak naik kuda? :D


hat ni gambaq terakhir kot,heh.ampa p la usha xpon skodeng blog aida.macam² ada.

dan,yang terakhir,aku cukup terharu haritu.
aku baru ja perasan betapa dalamnya cinta aida pada saya.
sori aida,selama ni aku xprasan :"(

aida tertinggal handphone dia kat equin,dia dengan tak beberapa cuak p la call aku.
tanya aku dah balik ka.uhuk.malam tu baru aku p bagi hp dia.
dalam hp dia penuh gmbaq aku.aku xtau bila dia tangkap,
yang aku pasti,aida siap buh gambar aku sebagai wallpaper dan screensaver.
terharu terok.aku pun dengan itu ingin membantu aida,lalu menangkap gambar aku untuk tambahan koleksi aida dalam hpnya.HAHAHAHHAAHAHA



ok bye :)

10 comments:

nbk said...

aida,aku simpati kat hp ang
nak aku belikan baru ntuk ang?
kesian,tercemaq dah hp tu

aifaa said...

ishh.aku tau hg jeles

aidafada said...

hahaha
kuda tu x dijamu dgn kek ka?

aida said...

aifaa yg cantik :)

Aida Amalina said...

hg kata aku cinta hg sbb hg obses aku ka?
aku x bapa nk paham tang penymbut tetamu x dtempah.
hp aku terseksa dgn kejamnya.

aifaa said...

aidafada : depa makan rumput.terbaik.
aida : aida gebuuu
aida : xpa.budak² mcm hg xleh paham.


wuah!awat smua aida =.=

cheknot said...

pwettt .

aifaa said...

malu

fafofeh said...

wuohh,nk juinn!!:D

aifaa said...

mari lee :P