Saturday, November 28, 2009

daging tersekat di celah gigi?



moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo moo mooooooooooooooooooo

--------------------------------------------------
okay,cukup merepek.ahh!tengok la gambar lembu tu.tengok la tengok laa!
bila dah musim makan daging ni mesti macam2 dah dibuat.
daging bakar dgn AYAQ ASAM,

ish.xmao tulis ayat skema.sori.saya org kedah.saya cakap kedah no?

disebabkan Hari Raya Aildiladha a.k.a hari raya korban ni,gigi aku telah pun dibelasah tequk oleh daging2 tersebut.habis berdarah gusi pasai nak bagi kluaq daging yang menetap di hotel mahal milik saya.ergh
dak lagi apanyaaa,sup daging daging bakaq ketupat lemang redang dan yang paling saya suka,ratah ayaq asam.erkk?pelik kah?sori noh.aku mmg laguni.hm
kalau orang xsuka lidah lembu,depa geli.aku makan.omaigosh!!xpelik? O_O!
ahh.okay2,dah pukul 12 malam dah ni.aku kena tidoq dah.isok ak p beraya lagi.





kenapa raya korban xdak duit raya? :(

5 comments:

YobSumo said...

tulah saya pun mengharap duit raya :)

makan dgn ayaq asam mst masyuk. terangkat beb!

aifaa said...

hahah,tu lah noh.erk.lapaq daging la pulak

aidafada said...

haha
lidah bakaq mmg sedap gila!
sedap hingga menjilat kaki

syed abu bakar said...

hahaha.
ni x puas hati pasal raya haji ni!
tpi yg best nya dpt juga duit rya beb!
x kan x dpt kot?

aifaa said...

aida : haha tulaaaa!kami sukaaaaaaaaaaa:D.kita kembar ka?hihi:P

syed : :O!xdpt pun!arghhhhhh