Monday, November 09, 2009

kebaikan mempunyai facebook

aida amalina rahim,naqiuddin norzemi,nur adilah,muhammad nuqman merupakan antara penyebab aku membuat facebook.aida la dok suruh buat memola,aku malas nak buat sebab mummy darling i dah buat facebook.atas desakan ramai,aku xsanggup nak bagi peminat2 aku ni dok sedih,jadi aku buat lah.

pertama sekali aku buat facebook,aku xreti apa-apa.aku hanya meng-update status sahaja.
serious,nak reply apa yang ampa abaq pon xreti,lani baru aku tau ropanya click button kat sebelah kanan nak tengok news.eheh :B

lepas mengusha profile aida,nbk dan adilah (apek dia xmen game),
saya dandan jatoh cinta dengan cafe world.okela aku tipu.cafe world aku tengok profile fahim,patu restaurant city dekat page naqiuddin norzemi.














ini merupakan cafe world di mana saya sendiri datang rstoran sendiri :DD


sedia maklum,kuli-kuli terbaik saya merupakan nbk,apek dan aida.padan muka hampa.





barn buddy.hueh.xreti men pon.




berikut adalah kebaikan menggunakan facebook kerana kebanyakan dari ita sudah habis PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN!YEAHH!!


budak form5 ja dak.jadi,apek,amar,nbk,kak firah,ad,dan semoa pelajar tingkatan 5,tinggal 9hari sahaja lagi untuk berjuang.chaiyok!eee.aku dok bg semangat padia.eee

6 comments:

chapter 14 said...

i pon sngap fb

YobSumo said...

haha saya punya restoran jauh lebih maju!

Aida Amalina said...

x reti nk bljq utk spm ka?

aifaa said...

cipak = ye,u and i memang sehati sejantung

yobsumo = alah,gambar tu saja2 ja.yg betoi2 punya besaq.lalala.haha :p

aida = aku ni pelepasan universiti dah aih.hg ja xtau

s'ofwan zubir said...

woihhhhhhhhh hg kaya gila

aifaa said...

ya.tima kasih.saya terharu :")