Monday, November 23, 2009

pachebel-canon in d

walla!akhirnya,setelah sekian beberapa lama xtulis blog disebabkan nak fokus SPM,saya kembali sekali dalam rancangannnnnnnn
TEKAN DENGAQ bersama Aifaa! eh,sejak bila ada rancangan ni (T_T)
saya kembali dengan video blog saya yang pertama sekali,saya lah yang merasmikannya ofkos!haha

ini version lambat,version laju xbuh pon.watpa nak buh,sama ja bunyi.cuma speed len.haha

sori atas kualiti video,dirakam dengan 2megapixel ja :(
al-maklumlah kamera digital ilang.esh.
saya sangat2 xreti men piano.
sorry,i made some mistakes in this video :|




p/s : saya xhebat macam abang artis

21 comments:

farah wahida said...

bagus!

farah wahida said...
This comment has been removed by the author.
aifaa said...

awww,thanks :)
tapi ada salah,kena improve lg.haih

syed abu bakar said...

wei!ajaq ak main piano
teringin gila nk main

aifaa said...

haha,ni aku ajak.
jom men piano.
oke dah.
:P

aifaa :) said...

aifaa ! ajaq kmi men lgu ne :)
km dok gagap lg :P waaa , oke dah tu .

fafofeh said...

jeles woo~jari jemari comell:D

aifaa said...

aifaa : haha,macam la kami men lancar.salah pon byk T_T

fafofehfuhfiiiii : ceihhh,mentang2 jari kmai pendek!haha

Aida Amalina said...

awatsy nmpk jari gorilla ja dok men
ish hebat noh dy

the paan said...
This comment has been removed by the author.
the paan said...

aiseh..
best a..
ni versi aifaa ka owg len ni?
hihi;P

aidafada said...

warghhhh
syioknyaaaa.jeles jeles T_T
nk blajaq men.

aifaa said...

aida : hg dengki la tu.pui
paan : haha.versi aifaa salah byk,kalau versi org len tu betoi byk gila T_T
aidafadadadada : haha,mai rumah kami :D

nqddnnrzm. said...

weh,tobat lawak. aku suka betoi bila hg upload video lawak. upload la banyak² lagi :) (dengan nada sindir)

aifaa said...

hg kata tobat lawak?aku kata hg tobat pelek.apakah cara aku main terlalu seksi sampai hang kata lawak?oh tidak

aidafada said...
This comment has been removed by the author.
aidafada said...

ada plak mai rumah org,mai men piano.
bt hingaq ja.

YobSumo said...

ini kamu kata tak terel. terel lah ni.

dari umur berapa belajar? kat ne belajar?

Azizi Afiq said...

hebat lah adik,haha.
jari mcm The Maxim.
aha

Ahmad Luqman said...

alamak cool nya. oh student spm, ingat kan form three mcm saya haha

Mohd Hariz Bin Abdullah said...

thumb up!!