Friday, December 04, 2009

dulu saya minat dafi

saya minat dafi.dulu saya sangat minat dafi.
pada darjah 6 juga meja saya penuh dengan dafi.
gambar dafi pun ada.tulisan tangan saya yang merupakan seni jugga tertulis dafi pada meja tidak berdosa tersebut.
dalam file darjah 6 saja dulu pun ada gambar dafi.
dafidafidafi.saya memang minat dafi.

saya selalu minat orang yg comei2,saya tadak tengok bakat pun.taktau pasepa,tapi memang minat gila orang comei2,.hat muka hensem pun oke jugak.kadang2 yang romantik pun saya suka.,
tapi dafi tak romantik pun.tapi saya minat dafi.
ya,gadaffi lah,.dafi dafii

dafi merupakan anak kepada ahli politik kat malaysia.auntie saya membuat bunga untuk masa lapang juga pernah menghadiri majlis harijadi dafi,.
auntie saya cakap dafi comei gilaaaaaaaaaaaaaaaa.dan dia dapat album dafi FREE.
saya dengan muka xmalunya meminta album tersebut.dan auntie saya yang baik hati memberinya kepada saya.

xtau pasepa.xtau xtau xtauuuuuuu.haha
nah ni album dafi.


tangan saya tembam.,xkesah pun,.boooo

ni ttandatangan dafi,time jumpa dia kat aneka dulu.kat sana pun terjerit macam kena histeria.sikit ja lagi depa nak panggei belakon cita histeria.siap jerit iloveu dafi.dn dia pun gelak.
saya galak!yey!


dah okay.duk jadi babysitter neh.kena jaga 2 orang kanak2 milo.eh dak.kanak2 barbie la.minat barbie terok.lepastu masak kek.tapi tengok gaya macam xjadi dah ja.hahah.okay xpa.kalau kek jadi post len.babaii

7 comments:

Azizi Afiq said...

haha
dafi
saya nak gelak jaa

haha
dafi
haha.

sekian terimas.

nqddnnrzm. said...

dulu dafi minat aku.

aifaa said...

azizi : awat xnangeh?uhuk :'(

nqddnnrzm : dahtu awat hg dok reja puji aku dalam cbox hg? =_=

nqddnnrzm. said...

haha aram, yg dok guna nama edward cullen tu bukan aku la! sumpah! ngtkan hg yg dok puji diri, hg kan suka buat bnda xbmanafaat mcm tu. haha

syed abu bakar said...

x dulu ja awk minat dia?
sya x minat lngsung;)

YobSumo said...

nak jumpa pg Sunway Pyramid.

bila aku nak tgk movie je mesti ada dia.

bukan setiap kali, baru 2 kali.

hehe.

Mohd Hariz Bin Abdullah said...

tudia fanatic teruk kot.