Friday, December 18, 2009

nah tudia la sapa duk suruh hang tidoq lewat lagi

sebelum tu,sapa tengok bola marin?
abah aku janji nak belanja makan kat luaq kalau Malaysia menang.eheh
aku bangga jadi orang Malaysiaaa :p

oke,lepas tu,bila dah habis bola,aku main game pokemon sampai laa pukui 11.
menang weh.Elite 4 habis dah.wahahaha *sori riak*
tapi awat dia habis tang situ ja?esh.aku xpuaih hati.apa guna ada kapal dia kat Olivine city?
sapa2 main game Pokemon Shiny Gold GBA dak?mai habaq aku sat.




okeh,habis main game tu,pukul 2 aku masuk tidur.
dan-dan landing ataih katil ja,aku engaq bunyi macam periuk jatuh kot.
aku buat bodo ja la,aku duk pikiaq kucing.kucing kucing kucing.
lepas tu aku dengaq bunyi macam tingkap orang pegang.hm.
cena nak explain pun xreti.
untuk pengetahuan semua,bilik aku kipas dia selow seselow selow.memang slow gila la kan!
dah 3kali tukaq dah.memula okay,pastu dia jadi lembap dia balik.
aku time tu rasa panaih gila dah.p keluaq duk depan tv dulu.bukak fan.
er,terus terang aku habaq,aku bukannya brani sangat.
aku tidoq orang2 kat depan tv?er.....

pastu aku lari masok bilik abang aku.
bilik abang aku di-share dengan adik2 aku.aku p tidoq kat tepi katil.
abang aku dok marah masok bilik dia.hahah.kesah pa aku.hangat!

pastu.aku dok golek2 atas katil tu sorang2.xbuleh tidoq la wei.dari pukui2.sampai 3.30 kot?
xleh tidoq.

time tu la takot sikit kot.
aku dok taleh tidoq.
meh2 ak dengaq bunyi bekas sudu jatuh dari bawah.
sumpah aku xtipu aku dengaq!
aku dari memula nak tidoq tu,teruih terjaga.
aku kejut abang aku,tapi dia xbgun pun
aku agak cuak la.


ish.perlu ka aku cita?aku rasa macam xpayah!
NI TANDA-TANDA EDWARD NAK JENGUK AKU KOT!
dah!kes tutup!

5 comments:

the paan said...

ada hantu..
haha..x tau..;P

Mohd Hariz Bin Abdullah said...

penakut.

syed abu bakar said...

haha..

sya besa jugak!
lgi seram!haha..
stiap malam ada!
ni msti takut sgt tu!
lain kali bca ayt kursi!pastu pejam mata abis cita!:)

aifaa said...

paan : manada tu edward nak mai jenguk tu tandanya.hahaha

hariz : hg nak tutup kata hg penakut hg kata aku.

syed : hahaha.baca dah!tapi xleh tidoq.ngokngek sungguh.sebek bunyi sudu,kot bunyi piano tu ka mampuih

wani said...

len kali kl dgaq bnda jatoh
nyanyi smpai mngantok
haha