Tuesday, December 29, 2009

perhatian

myspace saya tidak didelete malah seorang hamba Allah iaitu Azizi Afiq menawarkan untuk mengambil tugas saya dengan menukar pass mespes saya dan hanya akan memberinya kembali pada hujung tahun.

haha gila skema ayat aku.

okay okay,ni nak sampai cerita sedih ni.
tolong sediakan popcorn serta tisu untuk bekalan sebelum membaca.

macam post yang lalu,aku dh cakap kata nak delete semua alat komunikasi sprti myspace,friendster,facebook,dan blog.

tapi di sini saya ingin menekn keyboard yang akan tertulis berkata ;

saya tidak akan men-delete facebook dan blog.

saya ulang,

saya tidak akan mendelete facebook dan blog.

saya ulang sekali lagi,

aku tak jadi nak kensel ekaun fesbuk ngan belog.

kenapa?awat?why? wo ai ni? eh eh

1- level cafe worldaku dah 30
2-farmville aku dah 21
3-restaurant city aku dah level 21.xleh lawan nbk n hapiz n sharifah lagi.dem!haha *brapa puluh level lg nk sama ngn depa.cehceh*
4- aku ada skandal ngn adik udin.nadirah darling ;'>

see?aku xblh nk cancel acc fesbuk aku.nnt ada orang tu nangis sedu2 pasai xleh chat ngn aku dah *DTUJUKAN PADA NADIRAH



blog pulak?
awat xdelete blog ?

1- aku nakkumpoi duit nak nikah guna nuffnang
2- nanti kalau aku delete blog satgi hampa nangeh pulak.haha
3-nnti cena edward nak lepaskan rindu kat aku.
4-macam mana org hat duk benci aku nak ngutuk aku kalau aku xtulis blog dah
5-takut satgi hampa rindu aku,xtau perkhabaran apa yg terjadi dan sebagainya.
6-kim bum suka baca blog aku.
7-lee dong wook jatuh cinta kat aku
8-hampa hat duk baca lani pun pembaca setia aku pasai sanggup baca sampai tahap ni.hahaha

okay paham?
paham cikguuuu.bagus.


dah.berenti menangis.blog ni xjadi nak mati.tuan dia bg dia idop lg.
mespes tukaq tuan sat,
frenster p mampuih la lama xlog in pun,
fesbuk tiap2 hari on.

dah.jangan nangis!oo cak!o cak!

12 comments:

nqddnnrzm. said...

adik aku terharu.haha

aifaa said...

cakap kat dia jangan rindu2 aku

syed abu bakar said...

hahaha
msti x leh hidup tnpa facebook,myspace pa!?
hahahaha

syed abu bakar said...
This comment has been removed by the author.
the paan said...

alhamdulillah=D

sheera said...

aifaa bt duit kt blogger ka? ceyyyy kaya la dia nnt! :D

firahfairytale said...

lee dong wook pon ang nk aifaa
pulon btoi la
dia i punya jugak
hahaha!

aifaa said...

syed ; xleh hidup tanpa mespes hmpa la jadi mespes kami.ok?ahaha

paan ; ya saya insap dah terharu la terharu la

sheera sherot :P ;amin cek kaya.xsabaq nak kawin.

kak firah ; mana buleh!dia skandal ketiga kami.hahaha
hmpaa p jaga joe hampa nun.lalaa

wani said...

wuahhh dia kaya dah la ni
mai skit duit,
(nak kawen dgn kim joon ni)
:P

fatin hanani said...

haha kamo ni lawk jgak haha
jgn dlte nnt bosan hehe
:D

nqddnnrzm. said...
This comment has been removed by the author.
aifaa said...

wani : xleh xleh,kami kawin dlu baru hmpa :P
fatin : haha tq :D