Saturday, December 26, 2009

xtau nk bg title pa

cuti nak hbeh dah.gile.dah setahun habis yerppp.
aku xmau bukak skolah.eh bukan bukak skolah.aku xmau p skolah.haa
awat kena p skolah?sapa cipta skolah tah?isy

yang aku tau dlu2 sekolah dibina utk anak2 raja ja.
awat lani kita jugak kena p?oh aku lupa.aku kawin ngn putera kim bum.
sori2.yaa princess kena la p skolah.

tapi aku xmau p skolah kalau km bum xdak.
alah,dia pn kna balik korea.kalau skolah dah start maknanya dia pun kena balik korea la.
tinggai aku ngan edward pasai dia buleh lari laju.
dia duk kat america aku kat malaysia dia hari-hari buleh mai jenguk.
fuhh,hebat skandal aku.

kadang-kadang kalau edward xdapat mai malaysia edward akan singgah kat cbox aku.
xcaya?p jenguk cbox aku kat tepi tu pi.hahaha
edward?anda baca?

bila dah cuti nak habis saheh xsyiok.isy.tambah2 nanti skolah aku PMR pulak.
sapa2?buleh bagi aku pnjam otak?sapa pandai?jimmy neutron?
wah wah nak! tapi aku xsggup nk bg kepala aku besaq.ah dilemanya!

tudia,yaa tudia lagi,
aku rasa cuti ni buat aku.yayaya gemok.dulu aku penah bt post gemok.nak baca?
p cari seniri.kesah pa aku.

azam tahun baru :
8A PMR 2010,Amin
nak bagi berat tinggai 20kg.hahaa
nak kawin dengan kim bum.

haa hbis dah la.hat duk baca lagi pasaipa?
tudia.awat baca lg tah
woi,.xreti baca ka.aku taip kata jangan baca.
hmm.aku xtaip lg.
xpa

woi.jangan baca.ish
ish.dah la.cukup2.
p la bt aktiviti berpaedah sikit,macam click nuffnang aku ka.
hm.dok baca lagi.ketegaq sungguh.haiyh.
ha.baca p la.hbeh dah pun.bai

4 comments:

wani said...

pmr tu tadak apa haih
bca buku smpai buku tekoyak naa
:D
p bca buku p

(taon depan konfem bm,bi, sej dgn geog snang, kmi bg soalan bocoq ni)

angkasa said...

eh dik cmna nk uat yg nuffnag tu?
ajaq sat
rply kt km pny entry nah
thnaks

aifaa said...

hahaha makaseh wani.ampa bt tusen kat kami nahh? :DD

angakasa lepaih : oh senang ja.spolh hinggit

the paan said...

yg berat tggai 20 tu buleh berjaya x taw?
hihi..
yaya..pmr 8A..amin:)