Saturday, January 16, 2010

bila kembar lain ibu bapa bertemu dan bermain piano

haha,pernah jadi macam aku?
saya ada kembar.walaupun bukan kembar kandung,tapi rasanya kami ada hubungan sikit-sikit yang pelik sampai kawan2 kat SMKJ dok habaq kat aku
"wei aifaa hg nak tau dak kat kolah aku ada budak muka sebijik macam hg"
dan aku pun tersangatlahhh poyo nak tau saya.cey

oke cut story tu,dan masuk story ni.

baru aku ingat kemarin aku buat dorayaki *tibatiba*

hihi.kemarin ada tuisyen,aku pun p,masa duk p tu aku cari ilah la.aima cakap dia mai tusen tu jugak.

akhirnya,dia duduk sebelah aku dengan sorang lagi yang menghalang aktiviti kami untuk meng-usha satu sama len.eceyh.

brapa lama xjumpa?pikiaq sat.hmm


oke dah habis pikiaq.lama xjumpa.dari ton lepas.


then dia mai rumah aku lepas balik tusen,dan kami main pianooo :P

dan ini ialah salah satu kejayaan aida.

dipersilakan,Mary Had A Little Lamb dar Aida dalilah!



ehem.dan sekarang,ilah bersama mentornya (e awat aku geli) dengan....


BECAUSE IM STUPID DARI BOYS OVER FLOWERS VERSI PIANO.

AKU?AJAQ DIA MEN LAGU TU?

nahh!men pun tangan kanan ja reti.tgn kiri xreti (T_T)

okay oaky dengar lah ;



hihi.mula2 aida tunjuk dlm henfon dia lagu ni,pastu aku cakap aku blh men jugak,tapi xla cepat mcm tu.dan aku ajaq aida main.gila lawak kot. mai rumah lagi,rindu XD

hihi,dadaa

11 comments:

fathiahRAIHANA said...

heee
rindu zman memula blja
piano dlu .
stat ngn mary had a little lamb tu lah :)

Aida Amalina said...

aku terkejut tgk tgn hat dlm vid because im stupid,
igt kot first tu tgn hg
aku pon mcm "Awat panjang!0.0!
bila mai 1 g tgn bru aku mcm
"OHHHHH!,hat ni baru betoi"

aifaa said...

fathiah ; eh eh!sama.grade brapa?
aida ; tudia.tgk aku mmg panjang.hg dengki

syed abu bakar said...

weh!ak nk main jugak!:)

Aiman said...

aku xmai !
next week aku ada
haha

aidafada said...

haha.aidaa jahat!!!!

wani said...

ajaq kami sma.
kmi nk men laguu
laguu paradise.
xpa dak?

Eyriqazz said...

x pandai main piano tapi teringin nak blajar...

Aura Hanis Zalikha

Dashing Days said...

pandai main keyboard je..sedih tol heee..tp mmg ade kembar lain mak ayah nih ..chemistry kuat heee

tiqa zahari said...

sumpah ak pning tgok tgn hgpa
aja ak wey
lalala~

touyakaruma said...

Teringin sangat main piano.