Friday, January 08, 2010

ciri-ciri lelaki idaman i

wow 2kali post dalam sehari! :D *muka bangga sikit2* e cehceh.orang buat sampai 10post xingaq cam hg pun.okay whatever.haha saja gedik nak tuleh post ni.oh well.besala.

tadi aku p aneka,aku nak panggei adik aku,time tu kat bahagian alatulis smua tuh.

"caetttttt!" pggil si comel aifaa kpd adiknya.
datang seorang lelaki comel yang kurus kurus kepadanya,dengan kedua belah tangannya berpegangan sesama sendiri yang diletakkan di tengah.datang ketepi ku dan senyum semanis gula.mcm ni haa ------> :)
aku pun membalas senyuman dengan ayu gila. mcm ni-----> >:D
dengan ayunya dia sambil tunduk2,cakap "tadi hampa panggil kami ka?"
patu aku jawab balik " pggei adik" patu senym.
then dia ckp "oh."patu pusing.blah truih.ahahaha

bagi aku,walaupun nampak mcm lembut,tapi aku tgk mcm comei gilaaaaaaaaaaaa.walaupun muka biasa2 ja,kulit sawo matang centu,mata sepet2 sikit,hahaha.comei kot wei.dengan tangan mcm tu.ayu2 sikit.gila comei.ohwell.

muka macam cina.
aku suka laki hat muka macam cina.kalau kat sekolah.laki hat jadi pilihan aku mestilah abang2 senior cina.tapi sayangnya taun ni dia dah keluaq.tpai kat mr lim dak plk.ayok.
taste ni aku rasa aku share ngan alia.kan alia kan?kami sama2 usha abang cina ni kat skolah.taun ni tadak sapa dah nak usha.bg idea,please?

mulut merah
sapa xsuka? :p

jiwa lembut-lembut sikit.bukan nyah noh
haha.ex aku semua lembut2 sikit.SIKIT ja nahh.sapa2 hat terasa dia ex aku tolong jawab "YA AKU LEMBUT!" oh well.aku tatau pasepa.aku suka.nampak macam comeiii ja.hue
hahaha mampuih aku kalau depa baca.erk,depa? :|

yang senyum comeiigilababigilabangang atau senang bagi aku cayaq
ahaha.suka weh!aku kadang2 suka dok diam patu tgk muka orang.kalau hat jumpa ari2 tu aku ckp la.yang jarang jumpak.kadang2 segan sat,patu usha muka ja,bukan pakwe nah wei,semua orang oke (T_T)

skema
kadang2 aku rasa orang yang pakai spek tu hot gilaaaaaaaa :p

rambut serabai / serabut / xsikat guna2 tangan ja
seksi sungguh!ah.hahaha
yang xbrapa jiwang sangat,tapi xdak la sampai tadak perasaan kan.
jiwang sangat syiok ka?tp2 kali msj "oh adinda ku saya ku cinta oh darling i loveu"
xpon nk p makan sat, " ok,makan baik2.love u,jgn curang"
isy bodo sungguh.haha.xdak la penah jmp org ceni lg.ada ka?erk

baik dan soleh
eceyy :P

yang xcepat jeless
sat nak kawan ngan dia ni xleh,pasai pa?pasai dia laki.mampuih la.igt aku semua kawan ngn pmpn ja kot.dah la tomboi.esy

yang comei,kalau hensem pon ok gak tapi lebih kepada comei.
haha.gila tamak.macam pa lg.macam depa mau kat aku.ahh!


senang cerita,nak macam kim bum!HAHAHAHAHAHA


ok boleh tolak yg alim tu.



kenapa aku post natang neh?sebab aku gedik.oke dah habis

4 comments:

chapter 15 said...

rasa2nya la kan? patrick terjoin dak dalam ciri2 ni?

nqddnnrzm. said...

oh ada ciri² aku sikit², kapel mau? nanti aku p rumah hang. hahahaha

aifaa said...

cipak ; ada :O.hbeh la hampa.ahaha
nehi : oh,xsabaq aku nak nantikan.hahhaha taik hg

Cikgu Syon said...

aifa..sejarah tak dapat A siap kau dgn cikgu sejarah...amboi3..