Friday, January 08, 2010

kan best kalau benda yang memalukan tu kalau kita ingat balik kita gelak :(

hai.lama xupdate.rindu aku dak?hmm.xlawak pun.ni aku nak crita psal benda hat baru jadi jaa nih.ngeh.malu kot (=_=")

mak aku ada satu buku,bukan satu la,banyak tapi satu buku ni,mak aku guna tulis pasal kawan2 dia time skolah.macam buku biodata la.nak dijadikan cerita hat SYOK ni,aku time darjah (*mana leh abaq hampa!* oke cukup la kenal aku sebagai kanak2 ribena walaupun lani pun masih kanak2 ribena) ada suka kat ehem2 tapi xhbaq dia pun la.kononnya i pmalu :">.eee cehceh (T_T)
then,bila dah suka dia patu tak habaq,sorang kawan aku ni pun suka dia jugak.so aku pun decide xmo abaq sesiapa pasai aku suka ehem2 tu.e gatai

ok lpas tu,kawan i sorang lagi tu pun habaq lah kat jjaka idamannya tsbut.aku tatau lah kawan aku tu baca ka dak blog aku ni.hoo :P.identiti tpaksa dirahsiakan,satgi dia femes no way aku pun nak femes!AHAHA.haa xlawak pun.dok diam.

sambung crita.

lepas dia ckp,bla3 hin honnn boboboboo lalalaaaa~.jadilah kapel kanak2.wahahahahaaa :P:P
romantik kot!sang jejaka bagi dentine kat sang wanita dan pergi ke taman baju sama.acewahh!
haha.aku?aku konon no problem.bukan konon,tapi mmg no problem.aku time tu xsuka dia dah pun.xkan sama2 nak suka dia kot?heiheii

yang memalukan tu,aku p tulis dalam buku mak aku (tolong rujuk perenggan kedua untuk lebih info) tu,cerita pasal lelaki tu!gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.aku ingat mak aku xguna buku tu dah.ulang,AKU INGAT MAK AKU GUNA BUKU TU DAH.dah la aku tulis kat mukasurat cover depan.yang kecik tu tak payah baca.


haritu kawan lama mak aku mai,depa bukak buku tu sama2,lepastu?lepastu?


ah!lu piki la sendiri!bladihel (=_=")

9 comments:

nqddnnrzm. said...

lepastu mama dan makcik aifaa melamar putera idaman rebinanya dan mereka hidup bahagia selamanya.

aidafada said...

syok ya ;D

syed abu bakar said...

haha..dh kantoi!

aifaa said...

naqi daki : hg dengki pa.dah la cakap tepon ngan makcik aku,malu la sorang2.booo

aida : haha SYOK la.malu kottt T_T

syed : tu la.isy.rasa xmau kluaq bilik sbulan

Aiman said...

wehh !
ni msti msa drjah 3
haha

aku tao wehh
bab dentine tu
aku ingat gi
aku yg teman bdak tu pi bgi kt kwn hg tu

haha

aku ingat !!!

chapter 15 said...

wekk, mana ceqin pon. ahhaha

sheera said...

ahaha kantoiii teruk. xpa, kantoi beradab haha

Aida Amalina said...

Tudia aku mn terasa pn

aifaa said...

aima : shh,diam
cipak ; ceqing tahap kering kontang dah
sheera - haha.kantoi terok gilaaa T_T ayok (ayat kak sheera :p)
aida : awat xterasa?ala :(