Thursday, January 14, 2010

sapa darling aku?

di mana dia,anak kambing saya
anak kambing saya makan rumput di padang.
chan mali chan oi oi,
chan mali chan oi oi,
chan mali chan ketipung payung

di mana dia,buah hati saya
buah hati saya ada di kayu itam.
chan mali chan(hg ulang sendiri la)



sapa buah hati aku?
sapa tau buah hati tu apa?
buah ada hati?manada jantung.
oh buah jantung..

sapa2 pernah baca post aku pasai ni?
sapa2 yg baca,boleh tukaq kepada lelaki idaman ke wanita idaman.
oh aku BIOSEKSUAL.aku LESBIAN.

ni la darling aku,
dia ni bau busuk2 sikit,macam kambing,ala,macam lagu mula2 aku nyanyi tu,
cakap banyak,macam kambing jugak,mbek2 xhenti2,
makan banyak jugak,macam kambing jugak ofkos,makan rumput 24jam,
xsuka mandi,busuk pait mcm kambing jugak.

hahaha.

tolong percaya.tsk




ni la minah kambeng tu
cari sendiri


semua pompuan,manada laki

dia busuk,tu yg org tutup idong

yang belakang tu dia. hat muka macam lembu tu la ~:>
Gothic.hahaha
aku xkira,aku nak buh jgk gambaq neh


untuk pengetahuan ampa semua,abang dia yang ayu tu dah bagi restu hubungan kami berdua,
tambah2 pulak lani dah start sekolah,
dia kena balik asrama,
wui,nadirah darling, i ♥ u
bila dia balik asrama,aku sedih,sunyi tau dak ;(
ni dia ada kat rumah,aku dok kata nk post blog ni,saja bagi dia syiok kot2 nk on kat asrama,
wii bacalah kambing oi.

tolong terharu.tahap kambing,bukan babi


sekian.

8 comments:

nqddnnrzm. said...

aku rasa dia akan ajak breakup pehni dok boh sgt gambaq2 dia hat buruk2

nadiah norzemi said...

baju merah tu nak mintak no buleh dak? pls?

aifaa said...

wow!geng kak dan abang ipaq mengomen!
abang ipaq : xdak aeih.dia merajuk comei2 ja.hahaha
kak ipaq : bolehhh.pi kirim salam kat abah mentua cek dlu. :">

cek sayang abang ngn kak ipaq cek.hahaha

syed abu bakar said...

yg kmbing tu cun jugak eh
mintak no bleh?hehe

aifaa said...

xleh!gelfren i tu

the paan said...

laa..dya ni..
dia sekolah dekat sksat dulu kan?
haha. kenai kenai :)

aifaa said...

haha ya.smj sat.patu dia lari pecut p sbpikp.
awek saya mmg dknali ramai :P

Diarihatiku1976 said...

comeinya... suke suke...