Tuesday, January 19, 2010

Ya Allah

http://smiletokill.blogspot.com/2010/01/pemergian-mu-ditangisi.html

p blogsite ni,lepas tu tengok video tu.
aku mula-mula xmau tengok pun sebab ingat ada bg antu yang keluaq bagi terkejut ka (apek pun penah bagi website lepastu bukak2 ada gambar hantu jerit gila kuat)

sedikit fobia disitu.

lepas tu terbaca post aida farwiza,dan aku mula merasakan video tu bukanlah sesuatu yang kita harus elakkan,sebenarnya satu video peringatan,penginsafan.

semasa menonton video tu,aku hanya menangis,menangis menangis.
terlalu banyak dosaku.kalau diberi sejuta tahun pun agaknya masih tidak terhapus.
aku menangis lagi,bayangan sakaratul maut itu tidak dapat dibayangkan,
sedangkan Rasulullah pemimpin kita yang agung pun sakit,bagaimana dengan kita umatnya yang biasa?

Ya Allah,sedihnya aku tengok video tu.tolong tengok,dan ingatlah betapa cintanya Rasulullah terhadap kita ;(

semoga kita ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.amin.