Wednesday, February 17, 2010

bukan kita nak menyibuk,tapi dah kawan nak buat macam mana kan

ni blog.blog merupakan tempat kita nak tuleh patu satu dunia baca tu pon kalau depa bukak.
aku nak bukak post ni xtau lama mana,tapi biaqlah aku nak _________ (isikan tempat kosong dengan apa2 hat syok) rasa hati ini.tsk

"halimah mempunyai kawan namanya badut,mereka rapat la sangat tapi rapat la ha bayang sendiri,badut telah putus dengan boyfriend nya yakni si ayam,dan beberapa bulan selepas putus ayam telah mendapat pengganti si badut dengan cepat sekali.badut yang terasa sangat sedih dan kiciwa dengan tindakan ayamnya itu,bertindak dengan menyerang ayam betina kerana ke-jelesan yang melampau.hal ini diketahui halimah kerana diberitahu oleh badut sendiri semasa tuisyen.badut juga sering menghantar mesej2 yang berbaur kononnya dia bahagia dengan orang lain bagi si ayam jeles,malangnya ayam xjeles langsung dan tak kisah."

halimah tu bukan nak menyibuk,bukan apa.tapi dah 'badut' tu kawan halimah,dia cerita kat limah(nama manja halimah) semua.limah nasihat sikit2 la.lani ada sikit salah faham dengan ehem2 ada la yang bertindak berpikiaq pelik pasai halimah.tapi ingatlah,

BUKAN SEMUA ORANG SEMPURNA SEMUA PERNAH BUAT SALAH

hal ini menyebab daging konco-konco david beckham membuat keputusan untuk membenci Halimah sebab dia jongang.













xpaham?xpayah paham

2 comments:

nur cheknot said...

jongang jongang jongang
halimah gigi jongang.g.g.g
yg hg tuleh ni sinopsis cita tu kaa

FIRAHFAIRYTALE said...

i think i know about this.
xdak apa laa.biaq ja.