Sunday, February 21, 2010

imaaaaaaaaaginasi

hai.lama ka saya away dari blogging?walaupun saya ada buh post yang berkata "currently away from blogging" yang lebih senang kita tau 3hari,saya nak cerita betapa hebatnya saya.

cerita hebatnya saya?

er.okay bukan.nanti ada orang tiba-tiba serang and cakap aifaa comel.okay sumpah xlawak langsung.

sekarang,kita di kelas berpoligami eh silap ber-imaginasi.alah yang macam spongebob tuuu. (sesiapa yang menonton spongebob di Nickelodeon tolong tukar audio kepada Bahasa Melayu untuk lanjut)

bayangkan lagi,
anda sedang bosan,tiba-tiba ada sup tulang depan mata.
buat apa lagi?makan ka tengok saja?

dengan ucapan bismillah,aku nak sampaikan berita gembira.

aku baru ja berkahwin.


ya berkahwin.xtau istilah berkahwin?


dan aku dah menjadi seorang suami yang baik.
isteri aku baru ja mengandung.berita ni baru dapat di telinga aku.

ikutilah ;



sapa dia bini aku?teka lah!ihihihihihi *gelak galak

4 comments:

Aida Amalina said...

satg mintak "adik" aku bg sekoq kat aku

nqddnnrzm. said...

dah kata xmau blogging toksah la dok blogging, ngek.

syed abu bakar said...

kawin awai sgt aih!
haha

aifaa said...

aida : aku kawin ngn anak hg la
nehi : hg nak aku bongkaq rahsia?mau?hahaha
syed : manada awaiiiii hahaha :P:P