Tuesday, February 02, 2010

oh well besalah orang famous


click untuk zoom


tapi yang geramnya-






click untuk lebih besaqq!haha

so sekarangpanggil aku aida,baca la blog i dekat www.aidaamalina.blogspot.com dan click nuffnang i yerp!hihi

haha watahek.bila masa tah aku minat sejak kecik (=_=")
msa mula2equin dlu pun malaih nak mai sbb xminat.hueh.dlu la.
lepastu bersungguh2.hahaha.nk tergelak.tergelak nak.

timemadam nak pindah cikgu suhaidi bg kat madam.hoho.
SUKMA?AKU?

ceh.xcaya gila (T_T)

6 comments:

the paan said...

woaa..
cewah..elit kuda smkbbd la ni?
haha..taniah yerr aifa.. ;)

aik,cheknot x join sekali ka?

Aida Amalina said...

mcm fuck g

Mohd Hariz Bin Abdullah said...

hahaha.nama trtukaq nohh

nqddnnrzm. said...

kalau tulisan ang pakai notepad pun sampai tara tu buruknya, aku tak boleh bayang di dunia sebenar. ergh. like hell.

aifaa said...

paan : cheknot dia join,tp jarang p riding.hee
aida : fuck tu apa?hbaq mai sat dalam bahasa melayu
hareh : ha.tu la.sama2 xleh jd femes

bodo : taik hg aih.tuleh kot situ la susah T_T.mluat hg

Aida Amalina said...

lah x kan x tau fuck tu apa?
bukan hg ka dok cerita kat aku fuck tu apa