Monday, February 01, 2010

sapa kata aku tadak kakak?!

haiii
saya ada kakak.dia pendek.gemok.hitam puteh gilaaa!pandai,comel,pipi gebuu:D
tapi.xpanggei dia kakak.pasepa?pasai dia pon ketot mcam saya.hahaha.dakdak.tipu ja.hee

DIA PELAJAR TERBAIK SEKOLAH AKU.haa xhebat lagi.9A dalam PMR!fuh.
alim?ofkoss.single?awek aku.jangan duk gedik nak ngorat.

so now apa perancangan dia?dia kata nak kawin terus dengan aku,tapi tawaran p SBPSKP yang membunuh perancangan tersebut :((

dia sapa?oh.dah sebut.lupa.xkan aku nak buat sumbang mahram ngn kakak sendiri kot.eh ehh!



ehh!! tersilap tekan.

haa baru betul!
apop,take care nah,kami akan rindu hampa dengan suami hampa yang pon akan berpindah tu.huuu :((



btw,layout terbaru aku ni nbk yang buat,apakata hampa click dekat nama dia atau SINI then mintak dia buatkan satu untuk hampa sebab aku nak delete kat bawah tu.oh well,aku memang bek,hahaha

5 comments:

Afaf (: said...

aifaaa,ily<333333
hahaha
:p

nqddnnrzm. said...

berani delete =__=

aifaa said...

apap : lebiutu KAKAK :P

nehi : brani ngan!awat dak boo

syed abu bakar said...

kak u cute la!

ejas untuk sya!hehe

aifaa said...

dia mmg cun,tp dia awek saya ;p