Monday, March 22, 2010

hai awak.awak apa kabar?saya kabar sedih.

aku-tengah-curik-online-ni-sebenaqnya-mami-i-xbagi-online
hmm.

biarlah aku tulis sepantas yang boleh okay?

harini aku dapat berita yang xbrapa seronok nak dengar untuk telinga sensitif budak-budak muda macam aku ni.memang la birthday aku beberapa hari yang lepas,tapi aku baru 15,kan?
dan 15 merupakan wujudnya peperiksaan penting untuk orang yang berumur 15 di Malaysia.

dan saya rasa benda tu memang tak adil gilo sebab ni baru awal tahun.
yang satu lagi kan lagi lewat?

xpaham?



xpa.



aku rasa sedih dan rasa sangat macam tak diperlukan,
memang xsehebat mana,
tapi...


dan aku bertambah sedih bila baca blog aida =_="
hg memang pandai buat sedih.

tapi lagi,
aku sekodeng facebook aku tadi,mami i bukak facebook dia,




tiba-tiba hilang yang abang aqi like status tu.

geli pun ada.abang aqi tiba-tiba buat baik.hahaha

lepastu kena tengok video ni banyak-banyak,


lepastu senyum sorang-sorang depan komputer walaupun hati masih rasa kiciwaaaaa