Thursday, March 11, 2010

hello,miss me?

"hasil pencapaian saya ni berkat dari doa ibubapa,keluarga,ajaran guru-guru dan rakan-rakan semua.terima kasih terutamanya budak comel yang comel gila tuh yang ada blog gilatulis itu.sangat tengkayu."

itulah ucapan seorang kawan aku,yang mendapat 8A harinih.TAHNIAH WEH.BERKAT DOA AKU.
belanja wokeyh.


aku bukan nak cerita pasal birthday,bukan pasal pin-pin yang aku jual kat sekolah tuh,dan jugak aku bukan nak cerita pasal aku perang dengan geng kashah-wafi-ah chong yang ejek aku gemok (depa dengki la tu booo).


aku,.









sebenaqnya dah xdak idea nak tulis apa.

dlu time birthday aku memang dah ura2 pikiaq nak tulis apa,tapi meh2 xboleh online selama 3MINGGU.

ada pahamm?terlupa lepas tu nak tulis apa pun dah taktau.


kepada semua yang dapat results SPM,tahniah aku ucapkan.semua kawan2 aku dapat results gempakkkkkkkkk! :D
tahniah2.tahniah orang,teringin la pulak haha :")
amin.

3 comments:

-hazen said...

congrt kepadanya

nqddnnrzm. said...

ritu obses sgt nk cita aku mai rumah hg. haha

aifaa said...

hazen : yaya
nq : xmau.hbeh idea dah.