Thursday, March 18, 2010

saya saya saya

PEMIKIRAN

-saya seorang perempuan yang selalu dianggap tomboy sebab kasar dan ganas
-saya boleh rosakkan basikal ber-gear dengan memulas gear sampai tercabut
-saya boleh makan bila-bila masa saja kalau tak fikir pasal kurus
-saya desperate sngat nak kurus
-saya berisi
-saya anak perempuan sorang,dan yang paling manja kalah adik saya yang bongsu
-saya seorang yang sangat penakut nak tidur malam-malam


KESIHATAN
-antibody saya sangat lemah,dan saya cepat dijangkiti demam.
-saya ada penyakit asma yang serious,xla seteruk tasnim tapi saya tak tahan sejuk,dan saya xboleh gelak sangat tambah-tambah time nak tidur.nanti time tidur jadi wheezing.
-saluran udara ke jantung saya jadi cena tah,jadi kadang-kadang saya tidur berbunyi.
-saya xboleh hidu asap,nanti xboleh bernafas.jadi saya benci perokok tapi abah saya pun isap rokok.hmm
--saya ada allergic dekat udang,kalau saya makan mulut saya akan jadi macam angelina jolie.okelah tipu,macam ni
-saya ada resdung! :D



SEKARANG
baru ja balik dari sarawak,nanti saya update blog ya,tu pun kalau orang baca.

10 comments:

nqddnnrzm. said...

saya baca yeyeh

aifaa said...

udin gogeh yeyeyh

syed abu bakar said...

aipa! kita sama.
saya ada resdung tahap cipan.
memang teruk gila.
xpa2 nnto sya baca.:)

Money And Intelligence said...

kata xleh gelak banyak2,tpi kat skul mcm kene rasuk hantu -.-

aifaa said...

syed : adakah ini jodoh kita syed?!hahaha! :P

iqbal : time tu xtdoq.xpa.hahaha

chapter 15 said...

mulut angelina jolie la nsem

aifaa said...

mulut kami pun hensem wat

Aida Amalina said...

bahasa sarawak x paham

syed abu bakar said...

haha..insyallah

angkasa said...

wuahhh!me too
suka mkn gaks
hehe
updte tau!