Monday, April 12, 2010

aku memang suka duit woot!

aku sangat cintakan duit.
duit ialah wang.

dulu dengan nuffnang,
aku xrasa macam orang click ads nuffnang aku ;(
jadi duit RM10.00 tu xberubah dari dulu sampai sekarang.
agak sedih. jadi kalau kamu baik hati,tolong lah tekan nuffnang di blog ni yah?
saya memerlukan kerjasama semua pihak.acewah.

saya pernah teringin nak beli satu buku,
harga dia RM78.90 kalau tak silap.
mahal.

saya takda duit,jadi xbeli.

jadi,kalau anda baik hati sekali lagi,
tolong aku lagi.



nampak banner tu?

duit aku pada masa ni (12/4/2010,jam 9 : 24 PM),hanya lah $ 0.00

sekali click boleh dapat $0.10.
aku perlukan $10,000 untuk cash out duit.

tolong aku eyh?
aku yakin kamu semua baik hati :)

p/s : lepas click tu,click view ads,then click la link yang dia bagi.tunggu beberapa saat,lepastu ikut number apa yang dia suruh click.
contoh ;




click nombor 5.faham?


ada apa-apa tanya aku ya! anonymous pun boleh tanya kat comment,click jah kat bawah tu as anonymous.tolong aku!

btw,ptc ni boleh downline orang.jadilah downline aku,nescaya akan lebih untung.sekian terima kasih :D

4 comments:

Anonymous said...

ok.dsebabkn kmi neyh baik hti.kmi akn tkan!

aifaa said...

hahahah.sapa neh?hanisah ka? :P

syed abu bakar said...

dh tekan ;)

Anonymous said...

yeayyyy!!
tima kaseh syed,ampa la terhensem :D


-aifaa malas sign in