Saturday, April 10, 2010

doa mujarab kalau kita dianiaya

hari ni aku sekolah (aku skolah SMKBBD,ada skolah ganti).
memang xsyok pun,xleh bangun lewat,
xleh tengok TV3 ada kartun harini,
xleh nak mandom pagi2 lepaih kena kejut ngan mummy sebab bangun lewat.
tapi,


hat syoknya kami (budak form 3 SMKBBD),xpayah belajaq harini.
ada ceramah.

lawakkkkkk,
sorang penceramah muka macam erik leeong hat dok decorate rumah tu,
sorang g muka macam pakcik yang ada dalam surat khabaq hat dok buat aktivitti apatah yang satu tangan tunjuk kepala dia patu satu lagi tangan buat tanda bagus.haha

nak dijadikan cerita,
depa ni cerita la pasal MASA DOA DOA JADI MUJARAB / DITERIMA
1) doa time hujan.
2) doa time lepas solat
blablabla
haha xingat.
patu last skali,
yang paling mujarab,
DOA KALAU KITA KENA ANIAYA.

paham?

-----------------------------

KRINGGGGGGGGGGGGG......!!!

tasnim : jom balek!
afaf : jomm!
aku : yeayyyyyyy!!!! (sambil lari kat arah afaf)






tetiba ada sorang hamba Allah ni nama Abu Kassim (bukan nama sebenar),
selit kaki aku.
lepas tu aku jatuh.


depan-depan orang.






untuk Abu Kassim : macam mana kalau aku doa...? memang dah doa pon!






life is good isn't it? :>

8 comments:

atiqahzahari said...

weh ciannya hg.
jatuh ktna? *simpati* :|

Anonymous said...

haha..
abu kasim gelak bca nie.!!

Aida Amalina said...

sapa abu kasim?

Anonymous said...

tu la aifa..lain x berhati2 k....

Money And Intelligence said...

XD abu kassim tuh buat tindakan yang bagus.anda tidak patut berlari2 xD

aifaa said...

tiqa : haha,jatuh kat dalam kelas.depan kelas.hueh

anonymous : jaga la hg abu kassim.

aida : haha,ada la!!

anonymous 2 : lain xberhati2? :O

tobai : T_____________T
lari la dah time tu nak balik dah!
hg sokong abu kassim.
sampai hati hg :((

abu kassim said...

hahaha..
abu kassim mnang.!!

syed abu bakar said...

muzz ka abu kassim tu?
haha